Recenze (26)
Zejtra napořád (2014)
Když jsem si před filmem přečetl hodnocení zde, čekal jsem něco co mě opravdu nebude bavit. Avšak byl jsem mile překvapen :)
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Famozní závěr nejfamóznější vesmírné ságy :)
G. I. Jane (1997)
Tento film se mi nesmazatelně zapsal do paměti, dá se říci na tu dobu měl tento film revoluční příběh. Žena ve speciálních oddílech americké armády. Příběh + výkony herců dělají z tohoto filmu pro mě jeden z nejlepších vojenských filmů. Myslete si co chcete, ale Demi byla vynikající. 87%
G. I. Joe (2009)
Tento film podle mého přesně představuje průměr. Některé scény mohli být lepší a samozřejmě některé byli více než dobrá. Taková dobrá fantasy bitva před spaním. 55%
Wanted (2008)
Příběh toho jak se z obyčejné kancelářské krysy stane špičkový zabiják není ve filmech zrovna obviklý. Herecké výkony jsou dobré, ale úplná špička to taky není. 75%
Swordfish: Operace Hacker (2001)
Tento film mě bohužel ničím nijak zvlášť nezaujal, ať už příběhově, postavami či dalšími aspekty. Avšak dávám 1* za ňadra Halle Berry :) 20%
Valkýra (2008)
Nemám nijak rád historické filmy, avšak tento mě uchvátil. Výkon Toma Cruise byl výborný, příběh také, napětí až do úplného konce mě nenechalo chladným. 86%
Jumper (2008)
Tento film krutě nesplnil mé očekávání, nudil jsem se až na pár minut celou dobu. 1* za Samuela, 1* za Rachel :) 30%
Milionář z chatrče (2008)
Poprvé když jsem tento film shlédl, musel jsem zatleskat. Tento film je příkladem, že vysokorozpočtové filmy s těmi neznámějšími hvězdami nemusí znamenat úspěch. Danny Boyle dokázal natočit vynikající film s výborným příběhem, který musím každého filmového fajnšmekra chytit za srdce. 90%
Samec (2009)
Čekal jsem od tohoto filmu víc, avšak tragický výkon Ashtona jen podrtrhuje podprůměrnost tohoto díla. Chvílemi mi připadalo, že u toho filmu usnu. 30%