Recenze (185)
Plameny vášně (2003) (seriál)
To je proste tak zle, ze je to az vyborne :D Samozrejme sa to nemoze brat vazne. 4 plus za pekne herecky a 5. za komiku, iked ta bola nechcena.
Rudá volavka (2018)
PODLA MOJHO SKROMNEHO NAZORU: Ako sa mladá balerína Jennifer Lawrence zo dňa na deň najlepšou ruskou špiónkou stala, samozrejme po absolvovaní výcviku mladistvých rekruitov v eticky kontroverznom ruskom ústave “The Sex Games”. TOTALNE zvládnutý pokus o atmosférický a rafinovaný cold-war thriller s romantickou linkou. Vyspelá špionážna dráma, ktorej chémia medzi ruskou agentkou a americkým agentom je SLUSNA na to, aby si mohol reziser dovoliť stavať výhradne na nej. Pri svojej odvážnej stopáži totiž ponúka thrillerové napätie a akciu. Lawrence s jej detskou tváričkou je v ňom castingovou CERESNICKOU roku. Matthias ako hrá uveriteľne, dokonca sa podobá na Putina! Na nič si nehrajúci akčňák Atomic Blonde je v tomto dueli jasným PORAZENYM.
Faktótum (2005)
Pre mna uzasne.
Hyena (2014)
69%? co vam tam chybalo tretie pohlavie?
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
tych 5 je za prvu seriu, druha bola skoro na facku
Dokonalý trik (2006)
6*
Na hraně zítřka (2014)
Lepsie ako sfilmovane hry, ktore som videl.
Smrt ve tmě (2016)
Neprestrelena stopaz, vlastne bez vaty. Nie, ze by sa tam nenaslo minus v logike, ale v ramci zanru tu nebol uz dlhsie film, ktory by si ma udrzal od zaciatku do konca. Myslim horor/thriller bez duchov.
Vzpomeň si (2015)
Chcelo by to viacej takychto...5. davam za poslednych par minut.
Dobrý ročník (2006)
Moj feel good movie.