Reklama

Reklama

Michael Logan je vysoce závislý feťák a zároveň zkorumpovaný policejní důstojník, jehož svět se obrátí vzhůru nohama díky příchodu drsných albánských gangsterů. Hrozí totiž, že tyhle krvelačné hyeny změní londýnské podsvětí jednou provždy. Seznamte se s Michaelem Loganem - antihrdinou naší doby, přirozeným predátorem v džungli londýnského podsvětí. Michael stojí v čele zvláštní protidrogové jednotky zaměřené na největší a nejpodlejší překupníky drog. On ani ostatní členové jeho týmu ovšem nejsou o nic lepší než tihle padouchové - tak to ale ve světě, v němž se pohybují, zkrátka funguje. Rozlišit, zda se pokoušejí infiltrovat gang proto, aby ho zničili, či snad aby jim z obchodu s drogami taky něco káplo, je téměř nemožné. Pak ale na scénu vstoupí dva brutální albánští bratři, díky nimž hrozí, že se pravidla londýnského podsvětí změní jednou provždy. Michaelův život se ještě víc zkomplikuje, když jeho starý kolega David převezme případ s Albánci, a oddělení pro vyšetřování vnitřních záležitostí se dostane na samý práh odhalení pochybných činností Michaela a jeho skupiny. (Cinemax)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (54)

bourec 

všechny recenze uživatele

Vykreslení podsvětí londýna je asi to jediný,co tady stojí za zmínku.Jinak syrová,ale nekoukatelná nuda,která se ve stylu refnovejch filmů táhne jak můj ranní sopl.A perlička na konec!Nějakej Gordon Brown je asi jedinej herec na světě,kterej má u filmografie jen odpady.Neni divu!(Barbar,Bronson,Jen bůh odpouští)Sračka vedle sračky.10%. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Syrová, špinavá a zlá anglická kriminálka, plná hnusnejch, zlejch a špinavejch lidí a je jedno, jestli se jedná o Albánce, Turky, policajty z protidrogovýho, nebo fízly z vnitřního. Tady neměl čistý ruce vůbec nikdo a člověk může jen hádat, koho ta hra na dobrýho poldu a kámoše podsvětí semele jako prvního. Výborný Peter Ferdinando, kterého jsem sice leckde viděl, ale odsud si ho konečně zapamatuji, dvojka mých oblíbenců Maskell-Graham mě nezklamala ani tady, ačkoliv bych jim dal víc prostoru a hodně potěšil jeden z albánských bratrů, který vypadal jak ultradrsňácká verze Colina Farrella. Paráda. 85% ()

Reklama

emma53 

všechny recenze uživatele

Na můj vkus snad až moc masakrální, ještě pár takových filmů a budu chodit jak zdrogovaná, já, která ani nekouřím. Chvílemi překombinováno, ale jinak nemám větších výtek. A konec mě už totálně rozcupoval, to mně spadla brada. Ty ty ty, Gerarde, tohle mi nedělej. Syrovost a drsnou, skoro šílenou atmosféru umocnil modrý filtr, ale to snad ani tvůrci nemuseli, ono by to mohlo klidně být i v normálních barvách, divákovi by to přece úplně stačilo, aby si ujasnil, jak to někdy někde chodí.......nebo všude ? A nebo to bylo úmyslem, aby se divákova tvář bez problému ztotožnila s viděnými vjemy. Možná jsem ale barvoslepá, i tuhle možnost připouštím. Zkorumpovaný polda, no to snad néééé? :-) A ještě ten zážitek u vany s ........asi se dám na pohádkové horory. ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Syrový kriminální maso... Vynikající atmosferická kriminálka, která nejvíce připomene předloňský artový hit Drive, jak prací s hudbou, tak i zajímavým uměleckým stylizováním. Hyena má ovšem narozdíl od Drive spíše polodokumentární charakter, což je asi nejvíc umocněno ruční kamerou, která často sleduje protagonisty filmu zezadu, tak trochu to evokuje linku ,,direct cinema", výsledný vjem je hodně sugestivní. Gerard Johnson natočil zvláštní progresivní retro snímek, formálně jdoucí ve stopách starých gangsterských filmů 70. let, ovšem výrazově posunutých do aktuální postmoderní současnosti. Překvapivý, silný otevřený konec, když kamera zůstává na strnulé tváři hlavní postavy, přesně evokuje svíravý pocit, který podobně laděné snímky vzbuzují...přes všechen ten nános humanity jsme pořád jenom zvířata žijící v (velkoměstské) džungli... ()

Crocuta 

všechny recenze uživatele

Syrová kriminálka, která svojí tématikou i vyzněním hodně připomíná stejně nepřikrášlený francouzský seriál "Zvláštní jednotka" (2009) a to zdaleka nejen proto, že Ferdinando a Auteuil jsou si fyzicky dost podobní. V komentářích je často zmiňován Refn, nic proti tomu, při sledování "Hyeny", zvláště pak porcovacích scének nelze nevzpomenout na "Pushera", zejména jeho trojku, mě tento snímek navíc výrazně evokoval i tvorbu Oliviera Marchala. V této souvislosti jen podotýkám, že ačkoliv se z té albánské verbeže pomalu stává filmové klišé, inspirace realitou je jednoznačná, když se zmíněného ksindlu obává už i náš vrchní financ :-). Jo, a abych nezapomněl, další prima kriplovská role pro Neila Maskella :-)). ()

Galerie (14)

Reklama

Reklama