Recenze (1 170)
Abominable Ferociousness Assemble of Catastrophic Mutilation Barbarity (2008)
Je to hrozná sračka :D Dávám jednu hvězdu za to, že jsem se jednou zasmál. (10%)
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Jim Carrey je fakt zábavnej pošuk =) (80%)
Ad Astra (2019)
Extrémně sterilní. Takže pořád nevím, jestli je to geniálně bezútěšný, nebo jen prázdný. Dost mi to připomínalo knihu, co jsem nedávno na cca tohle téma četl, "Na odvrácené straně". Z akce lze vzpomenout jen úvodní scénu. (65%)
Aftermath (1994)
Jak tady píše někdo, že jeho denní dávka potřeby humusu, která ho uspokojí, byla splněna...no to je teda něco. Závěrečná pointa mi nijak vtipná nepřišla a od grotesktní scény masturbace to absolutně ztratilo atmosféru a bylo to akorat tak nudný. Co bych ještě rád vypíchnul, tak ne, neni to k zamyšlení. Jestli jako k zamyšlení nad úchylkou autora? To nestačí na to, aby někdo film nazval "ohromné, k zamyšlení"...samotný "film" žádné myšlenky nenese, nevzbuzuje a jeho uměleckej kabát je akorát tak prašivej fejk z Holešek. (20%)
Agatha Christie's Poirot - Opona - Poirotův poslední případ (2013) (epizoda)
Lituji jen, že jsem to neviděl sám, uprostřed noci a v opilé (ne opilecké) náladě. (90%)
Agatha Christie's Poirot - Smrt na Nilu (2004) (epizoda)
Problémem Agathy Christie je, že když jde po závěrečnym odhalení člověk zpátky po všech indíciích, tak to sice dává smysl (i když jsou tam sporný momenty), ale taky by se dalo přednést ještě tucet dalších rozuzlení, který by ty indicie taky splňovaly. Stejně je to ale zábavný, hlavně díky Suchetovi. Jak já telku moc nesleduju, tak když začnou v nějakej línej víkendovej den odpoledne dávat tohle, tak se většinou na práci, co jsem měl v plánu, vyseru a radši dvě hodiny relaxuju u Poirota. (80%)
Agatha Christie's Poirot - Tajemství levného bytu (1990) (epizoda)
Trochu slabší poirotovka, kde jsou protivníci za až moc velký hlupáky. Ale pořád je to poirotovka. (70%)
Agatha Christie's Poirot - Únos ministerského předsedy (1990) (epizoda)
I když to divák nevyluští do detailů, tak podezřelý postavy jsou podezřelý i od sporáku v kuchyni (mohu potvrdit). Rozhodně mě to ale pobavilo =). (75%)
Agent bez minulosti (2002)
Asi bych mohl najít 10 důvodů, proč tenhle film nenávidět (motivace postav, cheap look, chatrnej příběh...), ale nakonec když vypnu mozek a sleduju, jak starej dobrák Will rozdá pár ran před pražskou putikou Die Zwei Hunde, zamiluje se do Loly a úspěšně se vypořádá s bejvalym vojákem, kterýmu je z těch zatracenejch teploušů na blití, tak to celkem bez újmy dokoukam až do tý lame pointy. (70%)
Algoritmus lásky (2014)
Tak jasně, tohle nejvíc pobaví lidi, kteří znají alespoň pár takovýchto ukázkových gíků. A já jich znám dost =). Jako plus vidím i to, že to jsou skuteční lidé a všechno se fakt stalo. A dokonce si většina z nich našla v rámci tohohle experimentu holku. Jen ten smraďoch ostrouhal. (80%)