Recenze (662)
Post Coitum (2004)
Nevím, jestli mám právo hodnotit tenhle film, když jsem ho po půl hodině vypnul s tím, že to byla totální střela mimo... Věděl jsem, že film měl špatné kritiky, ale byl jsem zvědavý, co nám to vlastně autor Tisícročené včely nebo Vtáčkovia, siroty a blázni připravil... A co nám to teda připravil? S Marcelem Bystroněm napsali ubohý cosi-jako-příběh s otřesnými výkony herců a naprosto stupidními dialogy... Možná měl tenhle film nějaké skryté hlubokomyslné poselství, ale omlouvám se... nenašel jsem ho. Nějak se mi větička z oficiálního textu distributora: "Film je umělecky kvalitní a divácky velmi úspěšn "Kytice"" změnila na práznou frázi bez špetky pravdy...
Frigo u kováře (1922)
Frigo u kováře je vedle Friga na mašině (The General) můj oblíbený kousek Bustera Keatona. Nechci srovnávat žánr komedie nebo grotesky dvacátých let a současné doby, ale vzledem k tomu, že jsem včera viděl Post Coitum, neodpustím si jízlivou poznámečku, že nafouknutý balónek použitý místo heveru při opravě auta je mnohem legračnější a inteligentnější než lascivní "humor" v některých novějších filmech...