Recenze (8)
Univerzální voják 4: Odplata (2012)
tak po jasonovi je scott nejlepším ultimátním zabijákem nového tisíciletí.Krvavé a akční scény výborné van damme a dolph sou jen na oko,tomuto filmu kraluje adkins !!! solidní akční film
Elitní zabijáci (2011)
jason statham opět nezklamal,film kterej mě opravdu od začátku do konce bavil :) akční sceny luxusní
Rychle a zběsile 5 (2011)
mega akční jatka !!! film roku 2011 určitě,krev bude proudit adrenalinem.dwayne johnson jasně vládne a rád sem viděl užvaněného tyrese :D chcem 6 díl !
Strážce spravedlnosti - Dark Vengeance (2011) (epizoda)
tlustej kripl je zpět :D už to zabal !!!
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
taková sračka :D kde je wesley s mečem vrat se :)
Expendables: Postradatelní (2010)
stallone nakopává novej trend do prdele,akčnák jako za starých času.akční,vtipnej a hlavně scéna v kostele je sama na pět hvězd.a muj oblíbenec jason statham nezklamal,scéna na hřisti dokonalá :) těším se moc na druhej díl je vzácnost takovej film v dnešní digitalní době :) díky slye
Kdo hulí, ten umí (2001)
method man,redman,rap,tráva :D neuvěřitelně vtipná komedie u ní sem prokouřil mládí :D
Blade (1998)
miluju tehle film,pro mě srdeční záležitost u mě čistá 1 :) wesley jako bijec stylovej a nemusí hlasit každejch pár vteřín,vystačí si s tak obrovským charismatem.triky občas slabší ale co pořád nejlepší film s upírama :) miluju celou serii škoda že lidi zapoměli a davají přednost sračkám typu twilight :( blade to začal a taky skončí free wesley !!!