Oblíbené filmy (10)
Temný rytíř (2008)
Pýcha a předsudek (2005)
GP sa hodnotí ťažko... Väčšinou začnete pri "páči sa mi toto hento a tamto" a končíte s "páči sa mi toto hento a tamto"
Jak vycvičit draka (2010)
Star Trek (2009)
Hudba z Lostov, nápisy z Fringu či príšery ala Cloverfield... aj tak by sa dal čiastočne charakterizovať počin od J.J. Abramsa ktorým je vynovený star trek. To čo mu ide, teda žáner sci-fi, si vychutnáva a my mu s radosťou žerieme to, čo nám tento zručný režisér pripravil. Od skvelých hercov na čele s Quintom, Pinom či Banom, cez skvelú hudbu, či scenár od jeho dvorných "básnikov". Atmosféra na lodi Kelvin či Enterprise sa dá krájať od úvodných minút, ktoré nám spríjemňujú nový Thor či Cameronová. Žiadne výraznejšie prvky ne-logiky sa tu na prvý pohľad nedajú nájsť, všetko funguje ako má. A to aj na, pre mňa hádam už 10. krát.
Kick-Ass (2010)
Půlnoc v Paříži (2011)
Už tak dávno som na konci filmu neprosil aby ešte pokračoval, ďalšia prechádzka, ďalšie rozhovory...wonderful, all of it