Recenze (9)
Talk show Jiřího Ovčáčka (2019) (pořad)
Druhé nejhorší obsazení pořadu v TV, které jsem kdy viděl.
RYTMUS sídliskový sen (2015)
No....chtěl jsem být slušný a sepsat smysluplnou recenzi, ale tento film je prostě sračka nejvyššího kalibru.
Polda (2014) (studentský film)
Ano, jak už bylo zmíněno pár chyb by se našlo, ale i tak musím konstatovat, že jako studentský film u mne naprosto zabodoval, dávám 4* a těším se na další díla. Daleko raději se podívám na povedený a krátký studentský film, než celovečerní americký rádoby profesionální dílo. Díky :)
Pod kupolí (2013) (seriál)
1. serie 60% 2. serie pro mně zatím jen 15%
Kameňák 4 (2013)
Na tento film musíte být trochu v náladě a nečekat nic intelektuálního. Zkrátka nedoporučuji na to koukat úplně za střízliva :) Ačkoliv jsou zde staré a ohrané vtipy, i tak dokázal film pobavit a za to má od mě 3 hvězdy.
Vejška (2014)
Lepší než gympl. Doporučuji se na tento film podívat.
Vánoční poselství prezidenta republiky Miloše Zemana (2013) (pořad)
Nejhorší obsazení, co jsem kdy viděl!
Rivalové (2013)
Jeden z nejlepších filmových zážitků vůbec.
Revoluce (2012) (seriál)
Za pilot jsem se nedostal, zajímavej nápad, ale provedení už je horší. Obsazením i dějem mi to lehce připomína Stmívání :D a to neni dobře....třeba se to dalšímy díly zlepší