Recenze (64)
Panika v Needle Parku (1971)
On je proste kouzelný! :-) Naprosto famózní výkon mladého a krásného Al Pacina, který je tak přirozený jakoby tam byla skrytá kamera narafičená mezi feťáky. Tenhle filmový skvost stojí za to vidět :-) Syrové, realistické, roztomilé, smutné... Prostě plné emocí! Díky tomuto výkonu získal Al roli Michaela Corleone, a to naprosto oprávněně.
Fakta vítězí (2017) (pořad)
Jakože chybí mi tu ta otravná a egocentrická složka, takže jedna hvězda dolů. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Proč to řešíme? (2017) (pořad)
Jedna hvězda dolů za vizuální dojem. Prostě ty vlasy pana Kořenáře a vůbec, celá levá strana je tak nějak...
Noční směna (2014)
V téhle době, kdy už nelze očekávat zázraky na poli hororů, příjemné vytržení z pesimismu :-)
Everest (2015)
Mě se víc líbil Nordwand... Rozdíl mezi třídou a extra třídou je to extra, tohle nebylo tak syrový a byla tam prostě cítit ta "amerika". Ale pořád hodně slušný!
Moře lásky (1989)
Dobrý příběh, super herecké obsazení a Al ve formě :-) a tu herečku nesnášim jen proto, že bych si to s ní nejradši vyměnila :-D tohle rozhodně nenudí!
Kmotr III (1990)
Na dva předešlé díly to nedosahuje ani omylem. Tady už jen vidím starého pána, jak zpytuje svědomí. Už jen marně hledám starého dobrého Michaela, jsem zkalamá z unaveného pána odvedle. Na mě je tam moc církve a Coppolovy dcery, ze které mám pocit, jakoby hrála na sílu hlavní roli. Garcia skvělej. Ale to neustálé poukazování na Sonnyho ala "nojo, je jako jeho otec".. No nám je jasné, že je to jeho syn, že je vzteklý a horkokrevný po něm, i když je to nesmysl protože Sonnyho syn nemůže existovat. Ale když zapomenu dva předešlé díly - aha, bohužel, nemožné. Nazvala bych to nostalgické vykrádání. Někdo říká, že tu Pacino konečně ukázal emoce... vždyť on je okatě ukazovat nemusí, já je viděla i v předešlých dvou dílech a vnímala jsem je daleko intenzivněji. Nebudu srovnávat, hodnotím samostatně.
Insider: Muž, který věděl příliš mnoho (1999)
Režisérovo jméno napovídá, že to nebude shit... a taky není! :-) Poutavý příběh, zajímavé zvraty a skvělé herecké výkony. Ač to není film, který bych si pouštěla každý měsíc, líbil se mi.
Insomnie (2002)
Ježiš mě ho bylo tak líto že nespí :-) on snad opravdu nespal, aby takhle vypadal :-)) hodně good film!
Druhá míza (2015)
Nevěděla jsem, co mám od toho čekat... Ale charakterizuju to jedním slovem - příjemný :-) Ten film má určitě co říct a z Pacina doslova stříká charisma i když už to dávno není ten sexy mafián. Za mě hezký :-)