Recenze (15)
Avengers (2012)
nebyt hulka bylo by to za ****...ale hulk tam je tak neni co resit *****
Černobílý svět (2011)
dulezite si pripominat jaky jsme byli svine !!!!!
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
kratkometrazni z 84 o dve tridy lepsi !!! a o 2/3 kratsi...mam taky bullterriera...nejhodnejsi stvoreni!!!!!!!!
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
po traileru jsem ocekaval pouze mluveni,mluveni a mluveni....nakonec se dostavili i akcni sceny ale i kdyby se jen mluvilo a mluvilo stejne by me to bavilo...ted jen cekat na dalsi dily ...
Hon (2012)
Deti nelzou-NIKDY !!!!!
Kličko (2011)
spatne se kouka na jejich zapasy ale to ze jsou nejlepsi svoji generace jim nikdo vzit nemuze ..predevsim mladsi wlado :D
Krvavý sport (1988)
JCVD hodotim jenom z ucty, protoze cely moje destvi to byl muj hrdian seel jsem prikovanej k televizi tak ted mu nebudu davat po 2 hvezdach :D
Mulholland Drive (2001)
asi za to budu LYNCHovanej ...tento film byl muj prvni snimek od zmineneho rezisera a moc jsem se na nej tesil..hodinu a pul sjem se vylozene nudil a cetl spise vase prispevky o tomto filmu nez abych se dival na film samotnej..eroticke sceny mu jdou to se mu musi nechat...ale i ty 3 hvezdy co jsem mu dal je jen z ucty k uzivatelum kterym se libil...
Nedotknutelní (2011)
co k tomu rici??? proste BOMBA takovejhle film v americe nikdy nenatocej a urcite nebude trvat dlouho a oni se budou pokouset tuhle pecku zremakovat ale nepovede se jim to ani kdyby se celej holywood stavel na halvu...nenapodobitelnej film...Omar Sy dovedl film pro k dokonalosti.
Nespoutaný Django (2012)
tomuhle rikam moderni Western ....nevim cim to je ale ja kdyz Tarantino nataci nejakou napinavou scenu ja nemuzu ani dychat...Hanebny pancharti kdyz Fassbender mluvi v hospode s nackem a tu kdyz DiCaprio mluvi s porezanou rukou...mistrovske dilo!