Recenze (21)
Betlémské světlo (2022)
Vydrzel jsem to presne 23 minut..
The Haunting (2018) (seriál)
Může mi to někdo vysvětlit?
Vetřelec: Covenant (2017)
Kam to Scott vede je v pořádku, ale to jak, to není. Jedinej kdo hraje je Fassbender, jinak nic. Triky - nic, scénář - žádnej, kdybych to zapl v televizi, tak si myslim, že je to televizní film. Jestli ještě Scott zamítnul verzi od Blomkampa, tak ty vole.. Nejděsivější moment: když mi slečna kopla do sedačky.
Rozpolcený (2016)
McAvoy oscarový výkon jak lusk, Shyamalan trošku přes čáru, poslední scéna pobavila 4/5
Logan: Wolverine (2017)
:(
Zúčtování (2016)
:D :D Affleck je novej Terminator
Casino (1995)
"Charlie M"? "Charlie M"?! You make me pop your fucking eye out of your head to protect that piece of shit?! "Charlie M"?! You dumb motherfucker!
Deadpool (2016)
Jooo definitivne se na to podivam jeste jednou, protoze jsem poprve usnul..
Fargo (2014) (seriál)
Is this what you want? Is this what you want Lester?
Terminator Genisys (2015)
"I'll be back". Ne, uz ne. Uz stacilo."Hasta la vista, baby" Doufam, ze Emiliu hrozne zprcaj Dothrakove a upalej vlastni draci v Got s06 za tohle neherectvi.