Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Krimi
  • Komedie
  • Akční
  • Dokumentární

Recenze (2 164)

plakát

Velké oči (2014) 

Velké oči a manžílek, který by zasloužil po tlamě především proto, že bere takto podřadné role! Po dvou soškách Akademie Christoph Waltz abdikoval na kvalitu, aby upřednostnil kvantitu a zvýšil tak svůj net worth. A to mě fakt žere. 56 % Celosvětový příjem k 8. 8. 2019: $29,253,166, což je 2,93 násobek rozpočtu

plakát

Berani (2015) 

Film je takřka identický s příběhem Tří bratří, kteří pokořili smrt a ve své zpupnosti se smrtí nechali dostihnout. V tomto příběhu se však vyskytují pouze dva bratři a smrt v podobě kulhavky u Ovis ammon (čeleď turovití). Kdo by byl býval řekl, že jedna hloupá soutěž ve výšce v kohoutku rozkmotří celou vesnici a současně způsobí odklízení mrtvol bagrovou lžící?! 69 %

plakát

Zamrzlá řeka (2008) 

Pokud nemáte love a nejste zrovna krasava, tak si kupte ojetý truck a pašujte pingpongáče osamělou indiánskou rezervací, kde sněhu rozhodně není pomálu. Problém nastane v okamžiku, kdy zapadnete v pangejtu a kanadská jízdní policie (samozřejmě na koních) vás nepohostí javorových sirupem s horkou šunkou, nýbrž pobytem v cele předběžného zadržení. Ponaučení? Nebydlet v kraji permanentního permafrostu. 70 % Celosvětový příjem k 8. 8. 2019: $5,414,283, což je 5,41 násobek rozpočtu

plakát

Grandhotel (2006) 

Neobyčejný malorozpočtový počin, v němž si pro mě Taclík vydobyl své místo na slunci. Taclík si v pozici prostoduchého údržbáře/aviatika amatéra pohrává s myšlenkou útěku v balonu, kterým by odstartoval z místa svého pracoviště na nejvyšším vrcholu Ještědsko-kozákovského hřbetu (kuželovitý suk budovaný ordovickými sericitickými kvarcity, tvořícími mocnou vložku v prekambrických chlorit-muskovitických fylitech). Prostoduchost a čistota hlavní hrdiny utváří film, na který divák jen těžko zapomene. 76 %

plakát

Shazam! (2019) odpad!

S měsíčním odstupem jsem prakticky dokonale zapomněl, čeho se vůbec film týkal. Jednoznačně se ale jedná o počin, který svým scénářem a dynamikou levituje na samotném chvostu superhrdinských filmů. Nicméně od studia DC bych ani nic jiného nečekal. odpad! Celosvětový příjem k 29. 7. 2019: $364,471,656, což je 3,64 násobek rozpočtu

plakát

Happy (2008) 

No já jsem z filmu určitě nebyl happy. Hlavní herečka je postižené nějakou formu dračích spalniček a současně se mentálně pohybuje v deseti letech. No a z výše uvedeného vyplývá, že cokoliv řekne, tak je skutečný kameňák, který vážně nechcete slyšet znovu. 26 % Celosvětový příjem k 31. 7. 2019: $18,696,602

plakát

Hellboy 2: Zlatá armáda (2008) 

Rohatý ničema se vydává vstříc záchraně světa, aby zachránil svou přítelkyni a otce, který vlastně není zcela přirozeně jeho otcem. Pokud jako divák vystačíte s nadprůměrným vizuálem, bude potěšeni jako Romilda Wayne kupují čokoládové kotlíky plněné ohnivou whisky v Medovém ráji. 65 % Celosvětový příjem k 31. 7. 2019: $160,388,063, což je 1,89 násobek rozpočtu

plakát

Pochyby (2008) 

Pochyby o tom, zdalipak má farník nečisté myšlenky, jež si realizuje s mladičkým černouškem, jež v budoucnu bude nejspíš v Bronxu okrádat matky od rodin či ženy v invalidním důchodu. Na filmu je nejsmutnější především to, že Meryl má pochyby až v poslední minutě filmu, jinak je to kráčející skála, která uvěří všemu, co jí kdo nakuká. Víc Hermioniny mysli by prospělo! 63 % Celosvětový příjem k 25. 7. 2019: $50,907,234, což je 2,55 násobek rozpočtu

plakát

Odpor (2008) 

Takhle nudný odpor jsem již dlouho neviděl, aneb raději se nechám uškrtit škrtidubem, než abych se musel dívat na něco podobného znovu. Nicméně scénáři nelze upřít skutečnost, že se divákům snaží představit odboj chudých kolchozníků, kteří mají místo samopalů šišky a namísto smetany do kávy ptačí trus. 43 % Celosvětový příjem k 25. 7. 2019: $51,155,219, což je 1,60 násobek rozpočtu

plakát

Baader Meinhof Komplex (2008) 

Tak tohle je epos o tom, jak grupa smrtijedů vybíjí policejní stanice z důvodu války ve Vietnamu a bezpečností složky neví, kde jim hlava nebo končetina po výbuchu stojí. Poselství filmu je zjevné, avšak metráž je tak unundaně dlouhá, že zabíjí veškerou kvalitu, která je zabalená do přespříliš velkého obalu, resp. kontejneru. 68 %