Recenze (1 947)
Půlnoční samuraj (1995)
Tak tady to byl, vrchol akčního žánru. Lamas v perfektní kondici. Opět báječný a vkusný vhs lákadlo v úžasných devadesátkách. Pěkná přehlídka bojových umění a Lorenzo umí.
Muž s mečem (1992)
Lamas Forever! Tentokrát kreace s legendárním mečem samotného Alexandra Velikého.
Pátrací eso (1993)
Svižnej Lorenzo Lamas VS nesympatickej přesterojdovanec M.Hues. Pátrací eso je pecka a já to patřičně ocenil.
Absolutní právo (1996)
Lorenzo si vždycky vybíral do čeho zapluje. Tenhle kousek byl jedním z překvapivějších. Pamatuju jak jsem viděl pouhý vhs obal ve videopůjčovně, hned jsem musel film spatřit.
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Opravdová dětská láska, která nikdy nezmizí. Krásný časy pohody a relaxace. Když bych se zamyslel, tak by mě sednul nejvííc Raffael. Už pro jeho ohnivou a zcela svéráznou povahu.
Kontakt (1997)
Kouzelná Jodie Foster. Signál z neznáma, setkání s mimozemskou civilizací. To všechno je pozoruhodné.
Svět mimozemšťanů (2020) (seriál)
Hodně poučný a potřebný seriál. Odjakživa mě život ve Vesmíru fascinoval.
Zprávy ze světa (2020)
Poklidná westernovka, dobrodružná cesta prériemi. Navíc tu rezonuje silné pouto mezi ústředními hrdiny.
Čarodějovy hodiny (2018)
Jestlipak se stanuj, taky tak zručným kouzelníkem? Black a Blanchett to sedlo.
24 hodin do smrti (1949)
Vkusná detektivka která připomíná atmosféru Alfreda Hitchcocka.