Recenze (16)
Padesátka (2015)
Ale jo, na Čechy dobrý. Dala bych i 4, jenže mě strašně nebavila poslední třetina. Ale že jde o debut, těším se na Kotkovy další počiny. Tam už mu jistě ty čtyři dám. Ony ty konce jsou bohužel celkově problém českých počinů.
Žralokonádo (2013) (TV film)
Nemohu hodnotit-viděla jsem jen konec a myslím, že takovéhle filmy by měli mít svou škatuli, která se rozhodně nemůže ovšem jmenovat horor. Možná by se mohla jmenovat: Pošlete peníze Jarmice, než abyste je utopili ve sledu nesmyslných snímků, za kterými běží titulky rychleji než Jarmika po zaječický... Chjo!
Bratrstvo (2009)
Film kde je krásně vykreslena láska i vášeň... Jen ten konec, už jsem chtěla stáhnout jednu hvězdu, ale hudba ze zad titulků si mě podmanila a celkově je toto dílo natočeno tak skvělě uvěřitelně. Nečekala jsem, že někdy v životě ucítím lítost k neonacistům, tak tenhle film ve mě vykřesal nové emoce, otázky a rozšířil mé povědomí o lidství. Takže vlastně si určo zaslouží plný počet.
TOP STAR magazín (2008) (pořad)
Nedokázala jsem to do konce, tak je možné, že je mé hodnocení nadnesené.
Cesty domů (2010) (seriál)
Přehlídka neherců díky babině u nás v obýváku. Jestli nezačnu krvácet z očí, tak ještě zkusím dodat, že jestli tyhle seriály mají být na úrovni automatizované linky, tak bych si z takové nevzala ani zadarmo toaleťák, páč by měl v sobě díry jak ementál=totálně ani k h. A teď tam začla hrát i hudba, no tak to potěš... Já myslela, že ty dialogy už nemůže nic trumfnout. Aspoň mě to donutí znovu vysvětit domov od zlých sil. Vypadá to, že situace je vážná...
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Kdyby tam nebyl ten chaos mezi scénami, tak by to byla o dost větší nuda... Nechápu, jak je možné, když něco připomíná americkou ulici, je to o to víc líbivější. Ačkoli, taky jsem nedala odpad, občas nějaká hláška sedla...
Hlasy (2014)
V jistých případech se ptám, jak se můžu zrovna tomuto smát. Prostě můžu. Hlavně je to pěkně natočené, svěží pojednání o psychopatovi, kterému radí hustokocour. Takže ze života...
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Ta je Martinovi Rotovi protože komu a čemu tady asi jinýmu... 6%
As I Lay Dying (2013)
Film je neuvěřitelně nudný. Takové hodnocení ovšem může dát pouze člově, který nedokáže docenit vynikající výkon Danyho McBrida, který prosvítí tu nudnou kompozici natolik, že očekáváte s napětím, kdy bude pokračování...
Přežít s vlky (2007)
Tento film pro mě představuje velmi dobře zpracovaný pohled dítěte na zvěrstva WW2. Je mi jedno, že se prokázala neautentičnost, naopak jsem docela ráda - těch dětí co živořilo a živoří...