Recenze (17)
The White Helmets (2016)
Gratulujme spolu všetci teroristickej organizácii Al-Nusra za to, že získala svojho prvého oskara..
Black (2005)
Tak toto je film ktorý si človek pozrie iba raz. Pôsobil na mňa ako jednoúčelový film - so snahou dotknúť sa diváka a uľútostiť ho k smrti. Aj tie typické bollywoodske prvky sa tu pred nami neskryjú. Svoj účel táto dráma možno plní, s takým krivkaním ako sme videli u hlavnej protagonistky ale moc dobrý dojem vo mne nezanechal.
Únik (2010)
Po vzhliadnutí tohto filmu musím asi prehlásiť že sa stal jedným z mojich najoblúbenejších, pútavý príbeh, ušitý na chalana čo končí so školou a nemá zozačiatku moc na výber, no nakoniec sa všetko nejako k dobrému obráti. Niekedy sa mi zdá že indovia vedia nakrútit taký film akoby vytrhli scenár z mojho životopisu. Usudzujem že teda vedia aké problémy riešia dnešní mladí ludia, za to si zaslúžia veľmi pekné hodnotenie :) ....
Den před krizí (2011)
Je to film celkom bez pointy, viacej vzrušenia som si užil na hodine účtovníctva, ale dávam 2** za to ako vážne to dokázali poňať, z takého nič spraviť pocit že to niečo je...
Merlin (2008) (seriál)
Vskutku dobrý kúsok,kobylka aj ladiaca mechanika drží svoje struny napnuté :D, možno už len malinko doladiť a máme tu kvalitný výsledok
Tajemství Pravdy (2008) (seriál)
Toto je výsmech tím ktorí od toho očakávali nejakú dobrú stredovekú tvár, je to otras a naozaj netuším kde to vzalo 70% :D to sa nedá ani pozerať, je natom niečo horšie než na akejkolvek telenovele, možno to že herci dávajú silené výkony ktoré niesu hodnoverné. odpad :D
Elitní zabijáci (2011)
Film na mňa pôsobí klasickou priemernou stavbou akčného trilera, nenudíte sa pri ňom ale zas to nieje trhák, čistý priemer, 50%
Insomnie (2002)
Pomerne nezáživné, už pri tých menách by človek čakal niečo iné než sledovanie nudného príbehu, ktorý je už od začiatku prezradený. Všetko sa tu točí iba okolo detektívovej nespavosti, o tom ako zhodiť vraždu na iného a samozrejme nesmiem zabudnúť na ortodoxné vyšetrovacie metódy vďaka ktorím som to hneď nevypol. Tak maximálne 25%, videl som aj filmy s menej známym obsadením ktoré si ma dokázali pripútať.
Kazatel (2011)
Celkom pekná temná žánrovka, možno atraktívna len pre určitý druh ľudí. A ten ďalší druh by ho nemusel prirovnávať k tým veciam čo padajú do záchodovej misy. Réžo by mohol natočiť aj druhú časť lebo ta prvá sa skončila pomerne nedokončná.
Tajemství (2006)
Zaujimavé poslanie prináša film, asi aj má dačo do seba, no budem sa asi opakovat, trošku som mal pocit že sledujem teleshopping. Trošku iné usporiadanie takého dokumentu by bolo lepšie. Ako menej toho istého dokola a možno stvárnený nejaký príbeh profesionálnejším hercom. Film nehodnotím, najprv si počkám čo mi vesmír prinesie.