Recenze (20)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Jsem trochu smutná...ale jen pro to, že dobrodružství s Indym končí. Ale s noblesou tento snímek zachytil tok času Indyho v jeho závěru. Film jako vždy měl vše co Indyho dobrodružství obnáší. A Ford je prostě sekáč, že do toho ještě šel, skláním klobouček. Bylo mi ctí se s Vámi naposledy... opět setkat doktore Jonesi.
Svatojánský věneček (2015) (TV film)
Pohádka postrádala jiskru. Pokud někdy zajiskřila tak pouze díky charisma Ivana Trojana a jeho mistrnosti pro komediální scény. Jinak se příběh odvíjel dlouho a nudně jako ta řeka. Líbilo se mi ještě pár momentů, které měl ve scénáři Jiří Mádl. Ale jinak... GRANDO PRUSERO. Si.
Ježíš mě miluje (2012)
tenhle film chci vidět proč ho sakra nedávají v českých kinech? http://www.youtube.com/watch?v=5LYHbstmCyQ
Babovřesky (2013)
Smála jsem se. Řehtala. A nad ničím jsem nepřemýšlela. Přišla jsem do kina na film a chtěla zapomenout na starosti. Oddechovka.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Tvůrci filmů mi nedovolují vyrůst, díky vylepšeným filmovým adaptacím pohádek. Svou realističností mě přesvědčují např. moderními zbraněmi nebo Jeníčkovou cukrovkou. Co je ovšem pěst na oko když říkáte dospělému chlapovi - Jeníčku. Já bych na jeho místě střílela.
Láska (2012)
pro diváka bez citu má filmy tři výstupy - dveře vyražené hasiči, facka a udušení polštářem jinak drrr. Nevím jestli bych filmu dávala oscara, akademiky nejspíš šokovalo něco, co je v životě naprosto normální měli by občas vypnout televizi a jít ven.
Bolest bez příčiny (2009)
Ten film si získal všechny moje sympatie. Cyklistika je rovněž moje láska a německé filmy začínají dost výrazně konkurovat americe. Jen tak dál.
Stud (2011)
Film je o slepé uličce ze které se protagonista nemůže dostat.
Pizza a marmeláda (2008)
Opravdu příjemný film o náhledu do starostí běžného života.
Vincent jede k moři (2010)
Zajímavě zpracované téma nemoci o které jsem nevěděla, ale není to dokument je to citlivý humorný příběh.