Recenze (39)
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Opravdu nechápu tak nízké hodnocení tohoto pořadu. Myslím, že mám dobrý smysl pro humor a ráda se směju a tento pořad mi k tomu příjde optimální. Bohužel tu nejsou rádoby vtipné scénky od tv nova jako v pořadu TeleTele, proto se toto většině zřejmě nelíbí, jinak mě žádný jiný důvod snad nenapadá. Samozřejmě občas jsou tam fórky ze slabšího soudku, ale to je při humorném pořadu normální. Dala bych tři, je to trochu nadprůměr podle mě, ale 35% mě trochu nadzvedlo ze židle, takže dávám 4*.
Teď vaří šéf! (2014) (pořad)
Baví mě koukat na někoho, kdo se vyzná ve své práci a je vidět, že ho to pořád po těch letech stále baví. Sice vím, že minimálně třetinu receptů nikdy nevyzkouším, jsem ráda, že se tu Pohlreich (s Vackem) snaží náš národ seznámit s moderní gastronimii, která je na západě vlastně normální a nikoho nenapadne se nad tím vůbec pohoršovat.Spíše se bojím toho, až jednou řekne: "tady v Česku to stejně nemá cenu" a zabalí to. ;-)
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Podle oslavných komentářů a různých doporučení jsem teda čekala mnohem víc. Rozhodně mi tam nebyl nikdo sympatický, ani Nestor, ani jeho "parťák detektiv"....a už vůbec se mi nelíbilo mluvené slovo. Komentování, co si zrovna myslí se mi do serálu absolutně nehodilo a nějaké jeho myšlenkové pochody mě přišly zcela zcestné...Kdyby nebyly první díly tak utahaný dala bych víc hvězdiček...
Dávám tomu rok (2013)
Malý SPOILER: Tak moc jsem doufala, že při poslední scéně pošle Guy s Chloe Nat a Joshe někam a odjedou spolu.Myslím, že konec trochu pokazili. Chvíli to tak vypadalo a já byla připravená dát o hvězdičku navíc. Dávám tedy jen tři, občas scény byly opravdu vtipné.
Křižovatky života (2013) (pořad)
Fajn, ať si zahrajou amaterští herci v televizi..ale ať tomu laskavě nikdo neříká dokument!! Když reality show a dokument, tak opravdu ze života a BEZ NAUČENÉHO SCÉNÁŘE...špatně se na to kouká...
Mama (2013)
Skvělý začátek, který napovídal, že příběh bude výborný. Bohužel, mě ale druhá polovina filmu dosti zklamala, nemluvě o samotném konci, který byl jak z pohádky O princezně zakleté do motýla a nepodařeně vystajlované čarodějnici..(duchovský vzhled té Mamy se mi opravdu nelíbil)...;) Ale musím vyzdvihnout originální nápad, a hlavně herecké výkony dvou malých slečen. Celkově jsem se ale poslední hodinku docela nudila....
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Proč??? ..Proč?? ...Proč prostě někdo neumí vymyslet normální scénář, alespoň průměrně ho natočit s průměrnýma hercema? Vždyť mi přijde každej českej seriál (povětšinu z Novy) na stejný brdo...stejná blbost..stejný "vtípky" ..stejní přehrávající herci:-/ ..Proč?!! 5.9.2012 - mínus hvězdička za mršení Freddieho Mercuryho!!!
Helena (2012) (seriál)
Nemám chuť se na to ani podívat...není to sice moc objektivní..ale když to člověka odpuzuju jen z ukázek, tak se nedá nic dělat;-)
Hotel Paradise (2012) (pořad)
ouuu....nemám ani slov...zlatej big brother s Marešem!! brutálni...ho*na s prominutím!
neohroŽENY (2012) (seriál)
Dnešní díl se mi líbil...je to hlavně tím,jaký "materiál" vlastně vybrali. Lidi nejvíce těší když se mohou koukat na ulítlí lidi. Pak zjistí, že mají vlastně také problémy, které jsou prosté jako ty naše. Je to zajímavé, ale můžu to ještě časem změnit ;-)