Recenze (18)
Život pro samouky (2023)
Překvapivě nesterotypizuje "zoufalé čtyřicátnice", ale do středu staví normální babu, která není na nikom závislá, protože nemusí. Česká komedie, která jako jedna z mála reflektuje, že je rok 2024
Ženská pomsta (2020)
Tady nedává nic smysl. Proč šly ty tři na "skupinovou" terapii? Čeho docílí Kohák tím, že se svěřuje? Co je message? Že jsou všichni prasata a podvádí se? Je to špatná kopírka/ takový louh z americké (skvělé) The other woman. Na druhou stranu, nad těmi nesmysly se člověk může skvěle bavit. Brm, brm...
Za vším hledej ženu (2022)
Sbor všech patriarchy bullshitů, proti kerejm bojuju každou minutu života vzhůru. Neskutečný. Jestli nevěříte, vězte, že Vašut tam hraje šéfa co prc* svojí sekretářku. Surprised? Ne. Možná jen rokem výroby. Ble.
Naše malá sestra (2015)
Zmiňované prázdnotě nerozumím, to je nesmysl. Pravděpodobně někdo, kdo smysl a téma filmu vůbec nepochopil. Film, u kterého "hezké" přestává být prázdným, plytkým komentářem, nýbrž asi nejvýstižnějším adjektivem. Film, který si uvědomuje, že nelze provdat a otěhotnět a dovést do happy endů všechny linie postav. Skvělé, jemné, naplněné, precizně vytvořené charaktery, kvalitní herectví. Pocit pomíjivosti, smutku a spokojenosti, je tam pro vás všechno schované. Tak dávejte dobrý pozor a nespěte! S tím cílem asi nemá cenu chodit ;).
Dvojníci (2016)
Dávám jedinou *, a to za snahu herců - ne, fakt jim věřím, že se snažili slušně hrát. Až na pár vyjímek, jako je nepochopitelný sexy ujíždění hlasu Petra Nárožnýho (pištění starýho mafiána je teda fakt... Nemám slov) a Jakuba Koháka - většinu filmu jsem strávila přemejšlením, jak docílit toho, aby měl zakázáno hrát v českých filmech. Tohle je nejhorší český film, co jsem viděla tak za poslední tři roky. Kecám český, nejhorší ze všech. Fakt by mě zajímalo, jestli jsou tvůrci ma tohle dílko pyšný. Já bych to svým dětem neukázala. P. S. Co to bylo salra s tou kamerou? Ani jeden záběr v pohybu? 100% statických záběrů????? Kde to jsme??? Jsem nevěděla, že bez nulový praxe nebo talentu můžu být dokonce kameramankou. Evidentně stačí vlastnit kameru, toť vše. P. P. S. Nalákána Krásnem jsem věřila, že se Sokol nezaprodá bahnu (vím, že se na tvorbě tohoto velkodíla nepodílel, ale proč tomu vůbec dávat šanci, i z pozice herce?)
Lovci duchů (2005) (seriál)
Čím novější díly, tím lepší, díkybohu. (60%)
Divočina (2014)
3* za film. Ale čtvrtou pro mou milovanou Reese!
Pařba na třetí (2013)
Velmi slušné (!) zakončení série. Nejvíc oceňuji, že ani po té době se z chlapů nestávají průzrační hrdinové, ale několikrát naletí. Film neztrácí ani na vtipu, ani na plynulosti. A konec mě prostě dojal :) I přes své hodnocení film doporučuji!! Ať jste předchozí díly viděli nebo ne :-)
To je vražda, napsala (1984) (seriál)
Zdaleka jsem neviděla všechny díly, ale stačilo jich opravdu pár, aby se pro mě Jessica Fletcherová stala nejnesympatičtější 'vyšetřovatelkou'. Opravdu už jsem na tenhle seriál alergická.:/
Servírka (2007)
Do poslední chvíle jsem si přála, aby se tam Nathan objevil. Jsem na ty šťastný konce zvyklá a todle mě vždycky naštve.:)