Recenze (521)
Voda pro slony (2011)
Nejsem zklamana, ale vizualni stranka me na filmu bavila vic, nez pribeh samotny.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Musim to zopakovat pri kazde recenzi X-men.. komiksy nejsou mym zanrem, ale "Xka" me dostali, chytili a strhli. Od prvniho dilu "pro deti" se to posouva ke skvele podivane pro dospele fandy tohoto komisku. Zacinam byt jednim z nich.
X-Men 2 (2003)
Komiksy nejsou mou srdcovkou, ale jednicka se mi zdala natolik solidni, ze jsem dala sanci i dvojce. Musim rict, ze sance vubec nebyla promarnena, naopak vyuzita na 100%. To, co mi v jednicce chybelo se mi dostalo tady a ted. Pribehy jsou skvele propletene a propojene, vizualni efekty opet perfektni a uveritelne a konecne se mi dostalo i nejake "dospelejsi" napinave podivane. -----------------Asi se na me budete zlobit, ale Batman mi oproti Xkum pripada jako nudny strycek ktery se bere zbytecne vazne.
X-Men (2000)
Komiksove filmy nejsou mym zvlast oblibenym zanrem a mozna proto jsem se nechala k X-menum zlakat az po letech. Musim uznat, ze film je technicky a vizualne na vysoke urovni a na rozdil od jinych filmu me svymi efekty neirituje. Vyborna prace, ale bohuzel dojem mi kazi hlavni linie, ktera za celou dobu nevyboci a nicim me neprekvapi.
Město (2010)
Nestrhlo me to, neoslovilo, trosku i nudilo. Neni to vylozene spatny film, ale dovedu si predstavit lepe straveny vecer.
Gulliverovy cesty (2010)
Jack Black v nudnem filmu? Ano, opravdu to jde :-( Naprosta zbytecnost bohuzel shlednuta s dabingem, ve kterem ani jeden herec nemel svuj hlas. Tohle bylo slapnuti vedle, reziserovo i moje.
The Runaways (2010)
Pekne natocene, pekne zahrane, ale ta dejova linka mi pripadala opravdu slaba. Pomaly rozjezd a nez prijde uspech kapely, zase konci. Z filmu vubec nemam pocit, ze jsem se divala na nejake hudebni legendy a cele to nejak prosvistelo a vysumelo kolem me.
Zase ona! (2010)
Na tomhle naprosto zbytecnem filmu nemohu najit jediny kladny moment. Naprosta ztrata casu.
Ramona (2010)
No tohle! Vazne jsem necekala tak (rozto)mily filmecek a navic s uzasnou hlavni predstavitelkou. Na vyberu detskych hlavnich roli stoji a pada film a tenhle rozhodne stoji pevne. Joey King (Ramona) je pro me dalsi detska hvezdicka s obrovskym potencialem (nesmime take zapominat na skvelou Abigail Breslin). Kouzelny film pro kazdeho dospelaka.
Lovci pokladů (2004)
Hledacky pokladu mam rada a tahle se povedla, proto s radosti davam nadprumer, i kdyz to v druhe polovine trosku ztracelo dech. Ocenuju, ze film neni zamotany do nekolika linii a klicu ke klicum a jednotlive kroky jsou jasne propojene. Sean Bean mi jako zaporak pripadal trosku mekkota, Nicolas potesil. Podle me mu tohle sedne vic nez tvrdaci s psima ocima.