Recenze (1 567)
The Last of Us (2023) (seriál)
I když tenhle žánr neoblibuju, tak to vypadalo ze začátku ok, pak se ale do toho dostalo spousta epizodickych dílů, utahanost začala vyhrávat, takže se z toho sto obyčejná blbina.
Nelítostný souboj (1995)
Až do 2.poloviny, kdy si scénáristi pustili fantazii z uzdy už příliš, dobrá zanrovka. Pak to začne být slabý až nesnesitelný. A další půl hvězdy dolů za nepochopitelné vylevy Al Pacinovi manželky.
Čas (2021)
Tak tohle je totální hlína. To by si měl dát každý, kdo miluje Béčka. Protože tohle je Ečko. Takhle si představuju delší scénku u táboráku, když by dostali jednovety zadání. Naprosto neskutečný dialogy, děj. Ale je to tak blbý, až v tom člověk nachází message. Schopnost investovat do té největší sračky je nekonečná. SPOILER: Doktor si zapomněl včas pichnout pravidelnou tetanovku. Chucpe!
BANGER. (2022)
Povedená věc. A vhled pro nás důchodce, jak to funguje za zdí Domova.
Bod varu (2021)
Každý, kdo zná stres v/z práce, musí tenhle film sežrat i s chlupama. Navíc to, že je to natočený na 1 zátah, je úplně neskutečný. Brrr. Já už u filmu nebyl dlouho takhle vystreslej.
Čtyřicítka na krku (2012)
Film, který nemá nic dobrýho. Stupidní děj se zoufalými dialogy, o 2 nesympatických pitomých lidech - Leslie Mann, ta hraje v nesympaticnosti prim, kteří by se měli ještě před začátkem filmu obesit, protože takový pocit trapnosti jsem u filmu už dlouho nezažil. Pocit trapnosti celých 134 minut !?! Šok, že jsem se shodl s Verbalem.
Cunk on Earth (2022) (seriál)
Dost únavná záležitost, kterou příval vtipných a méně vtipných hlášek nahoře neudrží. Vlastně je to naopak, ten základní koncept mě otravil po půli prvního dílu.
Smrtící ticho (2020)
Velké plus, že je to krátké. Velké minus, že uhadnete vraha už v půli. A k dobru nějaký twist a kopa nesmyslů.
Na prahu ráje (2018)
Určitě zajímavý to zažít. Haloun k tomu napsal článek; má to dost podobně. https://www.bubinekrevolveru.cz/svrab-filcky-v-raji
Víly z Inisherinu (2022)
McDonagh koncertuje se svojí standardní herečkou partičkou v čele s Farrellem. Úžasný. Triviální. Zabijácký!