Poslední recenze (22)
Bourneovo ultimátum (2007)
Zatím každý díl překonal svého předchůdce.Tak, proč ne čtyřku? Nebo prequel než Bourne ztratil paměť? Argument o Ludlumovi neberu. S kvalitním scénářem a duem Greengrass + Damon by to nemuselo špatně dopadnout.
Domácí mazlíček (2008)
Pravá blondýnka 3: Trošku blbější...ale zase sympatičtější a víc v pohodě.
Bazén (2001)
Film je debilní. Ale jako reklama na ten aquapark v Liberci dobrý. Někdy si tam zajedu.