Recenze (344)
Sladký pták mládí (1962)
Výtečné. Jenom mě překvapilo, že se Nova na něco podobného zmohla.
Lawrence z Arábie (1962)
Spolu s Ben Hurem nejlepší velkofilmy.
West Side Story (1961)
Co dodat. Snad jen aby ho dávali častěji.
Ben Hur (1959)
Bravo,bravo! Ale Nejlepší léta jsou lepší.
Gigi (1958)
Nic moc.
Velká země (1958)
Klasika žánru.
Most přes řeku Kwai (1957)
Nebylo už trochu moc chvály na tento film? Ne,nebylo. Úžasné.
Cesta kolem světa za osmdesát dní (1956)
Příliš přeplácané na můj vkus. To ovšem neznamená, že ho nemám špatný.
Gigant (1956)
Dobré. Ale chtělo by to trošku koření. Je to takové bez chuti.
Král a já (1956)
Tenhle muzikál mám rád. Výborné písničky a příběh. Srovnejte s Král a já v devadesátých letech.