Recenze (98)
Hotel Problemski (2015)
"Komedie" je dost nadnesené - rozhodně se na to nedívejte, pokud se chcete pobavit a/nebo rozveselit.
Twilight sága: Zatmění (2010)
Na "výborné" herectví Roberta Pattinsona se nedá vůbec koukat. Stejně jako na většinu filmu.
Žena bez piana (2009)
obávám se, že se to v mých filmových dějinách zapíše jako nejnudnější film. 95 minut je opravdu pro fajnšmekry, ale co bylo zvláštní, že dobré 1/3 lidí, to přišlo opravdu vtipný, ale prchající většina hned po prvním titulku mě přesvědčila, že sem nebyla jediná, který to přišlo divný.
Darebáčci (2000)
Woody je hlava otevřená...ještě, že není taky vysypaná.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Film na nedělní odpoledne. Neurazí, ale taky ani nenadchne. Nejlepší je "muž s blesky" :o).
Don (2006)
Jedna hvězda navíc za Shahrukha :o) Jinak je to slabší film z jeho produkce.
Moje velká indická svatba (2004)
Výborná oddechovka, více písní a Shahrukh Khan a mohli bychom mluvit o docela podařeném Bollywoodském filmu :o)
Robin Hood (1973)
scéna vyzobávání drahokamů je nezapomenutelná. Stejně tak jako král.
Srdce je šílené (1997)
První Khanovka, co sem kdy viděla a nelituju :o)
Bathory (2008)
Co tam proboha dělal Mádl s Polívkou? Jejich postavy bych škrtla od základů