Recenze (102)
Pokémon (1997) (seriál)
Jen za tu první várku 150. Zbytek nehodnotím.
Fakulta (1998)
Tohle se povedlo. Další z filmů, na které mohu koukat dokola. Většina postav je sympatických a nikterak mi nevadí.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Hvězda za první sérii, kde šlo o doktorské prostředí.
Halloween III (1982)
Kdyby se to jmenovalo jinak a bylo to označeno jako nepovedená rádoby komedie dám 1*. Ale takhle je to plnohodnotnej odpad!
Jak jsem vyhrál válku (1967)
Já v tom tu knížku prostě neviděl. U knihy jsem se přistihl, jak se směju nahlas a zde se to nevydařilo. Možná by se mi líbilo, kdyby se někdo pokusil o remake.
Oscar (1991)
Rocco ráno rdousil rezavým revolverem rivala rumového rolfa v rozjetém rychlíku! Když to má hlavu a patu! Jedna z prvních komedií, co jsem viděl. A baví mě doteď.
Apokalypsa (1979)
Až se na Apocalypse now podívám znovu, možná zvýším své hodnocení. Po shlédnutí mi vyvolal divnou pachuť v puse, kterou nevím jak popsat. Možná to už název za mě udělal. Každopádně s tímhle snímkem přišly pocity, které mi brání se na to podívat znovu. Ale já chci a někdy se musím odhodlat.
Česká policejní akademie 1. (1993) (TV film)
Spousty hodin jsem strávil u kazeťáku s Izerkem a Dobrodinským. Ale ten film není to pravé ořechové. Raději lehnu na postel a se zavřenýma očima si vychutnávám mluvené slovo.
Drž hubu! (2003)
Jedna z těch komedií, co mohu sledovat pořád dokola a neomrzí. Tahle francouzská dvojka mi pořádně potrápila bránici a já jsem rád, že díky nim budu žít déle.
Godzilla (1998)
Ještě že máme takové nenáročné filmy. Nemůžu pořád koukat na snímky, u kterých musím přemýšlet a dávat neustále pozor. Jednou za čas si sednu k televizi, mrknu na Godzillu a dobře se bavím.