Recenze (147)
Boj o Moskvu (1985)
Propagandistické žvásty. Co jiného taky čekat od filmu z roku 1985, na kterém se podílely země tehdejšího SSSR. Je to ostuda, že film založený na lži (i historické) má takto kladné hodnocení.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Vulgární, antisemitistické a rasistické .......
Bourneovo ultimátum (2007)
Jeden z nejlepších filmů svého žánru, respektive nejlepší trilogie. Tomu filmu nic nechybí, napětí by se dalo doslova krájet, automobilové honičky, parkour v pouliční podobě a v neposlední řadě skvělé bojové scény doplněné skvělou kamerou, režií a záverečným soundtrackem od Mobyho :-)
Brutální predátoři (2011) (seriál)
Díl o krajtě opravdu diskutabilní. Může dorůst délky až 15m, při neustálé stravě a (prý) díky dnešnímu "globálnímu oteplování" ? Ale jak, když vlastně žádné globální oteplování není .... V dokumentu se člověk nic zásadního a hlavně nového nedoví a o těch velkých zvířatech se povídají jen legendy.
Casino (1995)
Můj nejoblíbenější Robert De Niro. Tahle role mu sedla jako prdel na hrnec. Spojení Scorsese + De Niro + Pesci psalo spolu s filmem Goodfellas dějiny gangsterek. Důvěryhodná atmosféra nenudí ani minutu. Je zbytečné cokoliv psát, hodnocení mluví samo za sebe.
Cobra Kai - Oheň a led (2019) (epizoda)
A jsme ve starých kolejích. Teď to bude skutečná rivalita.
Černý zabiják (2013)
Po Zastavte vymírání a Zátoka další dokument, který by měl lidem otevřít oči ohledně zvířat chovaných v zajetí.Začínaje lovem a konče samotným chovem.
České fotbalové legendy (2021) (seriál)
Hezká vzpomínka na tyhle skvělé časy, které už náš fotbal nikdy nezažije. Chyběl tam jen Pavel Nedvěd, nejlepší z nejlepších ...
Delta Force (1986)
pro mě je tohle jeden z průkopníků akčních filmů. V té době to musel být nářez!
Devadesátky - Přiznání (2022) (epizoda)
Těžký devadesátky, frajeři vytahují sud s mrtvolou a do toho hraje Beautiful Life ...