Recenze (2 051)
The Gray Man (2022)
Vizuálně fajn, lokace, zámky. Jenže obsahově nabubřelá slátanina, která jen vykrádá Bondovky, popř.Bourneovky. A navíc mám uvěřit, že tak obrovská akce v Praze je řízena zabijáckým magorem, křupajícím chipsy, který nemá s agenturou nic společného? K tomu dítě s pacemakerem jako rukojmí. Proboha, bratři, proč jste raději nevymysleli nějakého Thanose.
Černý telefon (2021)
Scott Derrickson i nadále drží otěže kvality pevně v rukou a story o šikanovaném chlapci , kterému pomáhají mrtví "kamarádi", se povedlo. Asi nejzajímavějším momentem je vidět, jak mu každý ,nezávisle na sobě, pomáhá a přitom vyjdou najevo jejich útěkové plány, které však skončily smrtí. Ale hororová část nakonec není ta podstatná, tou je drama o klukovi, který to nemá v životě ,včetně sestry ,lehké a opilý otec + děti ve škole dokáží vytvořit hororovou atmosféru samy o sobě. Ve filmu je pár momentů, které si mohl režisér ohlídat např. zaklapnutí telefonu ze záhrobí, pátrání po černé dodávce v rámci "dědiny", pošahaný bratr chmatáka, ale jako celek jde o další ukázku toho, že za malé peníze se dá natočit solidní film.
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Hned v úvodní epizodě se ukazuje rutinérství s pofidérní logikou (souboj s nějakou obřím hmyzákem, který v pohodě rozráží beton,aby ho pak skolilo pár kulek? ). A zaměření se na mladé diváky přináší nezáživnost, která od dalšího sledování odrazuje.
Podfukářky (2019)
Občas jsem se i zasmál, hlavně když Rebel byla "slepá".
Tekutý písek (2019) (seriál)
Solidní TV prdukce, která poukazuje na toxický vztah mladých lidí, jenž vyústí v tragédii. Právě vztah Maji a Sebastiana patří k přednostem seriálu, což už nelze tvrdit o násilném činu, který částečně postrádá logiku (např, chybí forenzní vyšetření vypálených kulek aj.). Celá vězeňská část pak ztrácí na dramatičnosti i díky dlouhé stopáži jednotlivých epizod. Pár věcí je podáno zkratkovitě a jsou jen řečeny u soudu jako vliv médií na svědectví. A tým obhájců mi už nesednul vůbec, klidně to mohlo zůstat u jednoho. Ale jako varování nebo poučení, kam se může dostat "slepá láska" , nabídnutá story funguje dobře.
Král Stonks (2022) (seriál)
Německá produkce natočila další snímek podle skutečnosti z prostředí startupu, který ukazuje na řadu až úsměvných momentů, které takovou "divočinu" provází. Takže nechybí bujaré večírky, věčně zhulený CEO (šéf ) a kravaťák Felix, žehlící problémy. A těch je dost jako napojení na pornobranži a mafii. Jenže až moc veselý tón tomu podráží nohy a dělá z postav kašpárky, tudíž i výsledný podvod v té změti úsměvů nad "úspěchy" firmy trochu zanikne. Přechozí Billion Dollar Code si vedl o mnoho lépe.
Volavka - Už jdeme, otče Abraháme (2022) (epizoda)
Laskominka pokračuje.
Volavka - Úvodní díl (2022) (epizoda)
Tak tohle vypadá moc dobře. Hutné krimi drama je z toho cítit hned od prvních minut. Děj má 2 linky, kriminální, která se věnuje vyšetřování vražd a vězeňskou, jenž sleduje nasazení "volavky". Obě jsou propojené osobou vraha, který zavraždil několik žen. Prozatím dominuje kriminální část, která je protkána scénami s ženami, které jsou předmětem vyšetřování. A tady se ukazuje tvůrčí bravura týmu, který k tomu dal dohromady TOP hereckou partu (bohužel pro Liottu to bylo poslední natáčení). Je radost se dívat, jak režie pracuje se scénami žen, které se staly oběťmi a jde na to přes nenásilné záběry,tady vraždu v přímém přenosu neuvidíte. Pokud si seriál udrží tuto kvalitu až do konce, tak tu máme další pecku v žánru krimi.
Nejdelší noc (2022) (seriál)
Srovnávat to s Papírovým domem je čiročirý marketing. Tady jde o narychlo zrežírovanou rutinu bez charisma a logiky. To mám věřit tomu, že komando vtrhne na věznici z baru během chvilky? Že ředitel psychiatrické věznice je takový borec, že nechá zastřelit rukojmí, aniž by to s ním hnulo a odmítne vydat jednoho "pacienta"? Už jen v pilotu je tolik slátanin, že rozum zůstává stát.
Jako pavouk (2001)
Druhý "Sběratel polibků" se trochu nepovedl.