Recenze (998)
Linie obrany (1986)
Jetova režijní prvotina atmosférou i pojetím hodně připomíná klasiky s Brucem Lee. Jinak se ale jako režisér moc nepředvedl, když se nedokázal popasovat s nevyváženým a přihlouplým (američani jako nevyzpytatelní záporáci) scénářem a musí tak zachraňovat hodně v akčních scénách, které jsou naštěstí velice slušné.
1984 (1984)
Trochu jiné než kniha, přesto to má patřičnou atmosféru. Hudební doprovod a obsazení jsou výborné. "Under the spreading chestnut tree, I sold you and you sold me"
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Průměrná podívaná s pár světlejšími momenty a zároveň promrhaným potencionálem (souboj Jet Li. vs Wu Jing = Jet Li vs. Jason Statham). 5/10
Akce! (2007) (studentský film)
Nápadité, vtipné, pohodové. Škoda, že v našich končinách je podobných zatraceně málo.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Občas trapné a scénář jako takový by si zasloužil o mnoho víc pozornosti, v některých situacích naopak pekelně vtipné, že jsem měl místy strach o svoji bránici. Stopáž mírně přepálená, Sandler ucházející, celkově neškodná záležitost, kterou si však podruhé dám stěží.
Baletní střevíčky (2007) (TV film)
Klasická báchorka o trojici mladých slečen, které to měly hrozně moc moc těžké. Průměrný televizní film s nic moc herci (Emma Watson narozdíl od svých kolegů z HP neumí příliš hrát), který se snad snaží i nalákat na esenci tance, jehož je ale v samotném filmu minimum. 5/10
Krvavá laguna (2007)
Pojetím odlišné od Rogue, kvalitativně nakonec tak nějak srovnatelné. Zatímco Rogue totiž ve své béčkové kategorii body získávalo, Black Water v žánru realistického hororu říznutého psychologií pár bodů vinou několika nelogičností ztrácí. Přesto opět v žánru něco nevídaného, napínavého a na pár místech vyloženě výborného (scéna s bouří a praskání vy víte čeho, tichý výjezd z vody atd.).
Krokodýl: Návrat do krvavé laguny (2007)
V rámci krokodýlích i jiných zvířecích filmů vysoko nad ostatními čnící král. Rogue je napínavý, neklišoidní a uvěřitelný (v rámci žánru, of course) film s fajn atmosférou, i když zrovna nikdo není požírán (záběry na zvířata, krajinu, hudba...), i herci. 7/10
Ve službách války (2008)
Válečný úvod i rozjezd hlavní roviny slibují mnohé, ale výsledek se nakonec stejně jako např. Vlajky našich otců změní ve změť amerického pat(ri)o(ti)s(m)u s nezajímavou hlavní linkou a bohužel i nedostatečnými hereckými výkony. Ryan Phillippe se v hlavní roli příliš nesnaží, Channing Tatum je dřevo a Joseph Gordon-Levitt má příliš málo prostoru k tomu, abychom začli konání jeho postavy chápat. Poselství, že válka je zkrátka svinstvo a nemilosrdně vás semele (a nadělá z vás ožralu zralého na léčení), je až příliš očividné a neoriginální. Koukněte se raději na De Palmův Redacted, který na to jde mnohem chytřeji a sděluje prakticky totéž. 5/10
Ruiny (2008)
Originálně vystavěná zápletka, neotřelé prostředí, uvěřitelné charaktery a nezanedbatelný kus fungujícího napětí. Proč nějak takhle nevypadá alespoň třetina současné hororové produkce?