Recenze (138)
Pravda o Jane (2000) (TV film)
Nebylo to špatné...navíc takovéhle filmy se moc nevyskytují (a nebo je televize ostentativně ignorují).
Pravá blondýnka (2001)
Nejdřív jsem si říkala, co to má být a přišlo mi to spíš jako trapas než jako komedie...ke konci to docela šlo, scéna u soudu se mi líbila hodně, a to si na tenhle typ filmů skutečně nepotrpím.
Záblesk (1992)
Nebylo to tak špatné, i když samozřejmě se z toho dalo vytáhnout mnohem víc. Navíc záleží na tom, na co by se zaměřili různí lidé. Netuším taky, jestli při repríze své hodnocení nezměním.
Pirát (1948)
Plně souhlasím s otíkem, moc se mi to líbilo - hlavně ty typické velké scény...
Fantastická cesta (1966)
Scifi trochu jinak - moc se mi to líbilo. Často se lítá do vesmíru, ale aby to bylo takhle miniaturní...
Čínská lázeň (1999)
Je to krásně jiný film...jen kdyby jich bylo víc...úžasné jsou momenty, kdy si jeden z návštěvníků trénuje pod sprchou O sole mio...
Město andělů (1998)
Je to takové docela milé, hlavně v těch momentech, kdy Meg Ryan svého anděla - N. Cage ještě nevidí...
Rytíř Pardaillan (1962)
Docela dobře jsem se u toho bavila, což si myslím, je hlavní účel většiny těchto filmů...
Mikuláš a Alexandra (1971)
Výborný film a navíc mi přišel i jako dobře historicky pojatý. Nesmím zapomenout na herce, hlavně představitel samotného Mikuláše se mi moc líbil.
Lawrence z Arábie (1962)
Ve chvále na tenhle film už bych se pouze opakovala, není co dodat.