Recenze (138)
Most osudu (2004)
Nějak jsem od toho - hlavně poté, co jsem četla knížku - čekala mnohem víc. Taky mě to trochu zklamalo... Ale H. Keitel se mi hodně líbil... a pak taky komorník vícekrále byl krásně nechutný. Jinak nevím nevím...
Svatý Petr (2005) (TV film)
Neviděla jsem ani celý film, jen první díl, ale nemá to chybu...
Neprůstřelný mnich (2003)
Uznávám, byl to blábol, ale bavila jsem se...
Bitva o Alžír (1966)
Film jsem sice neviděla celý, asi polovinu, ale i to stačilo... nádhera
Ledové ostří (1992)
Výborný film, oba herci také, ale přece jenom mě spíš zaujal Roy Dotrice coby trenér (a ten se na plátně jinak objevuje minimálně). Jen technická připomínka, kterou mohli autoři filmu zaregistrovat: velké závody se VŽDY jezdí při plném osvětlení, to co bylo tady, se používá při exhibicích.
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Výborné v momentě, kdy nehodnotíte zatím natočené filmy jako celek, ale každý zvlášť... poslední dva skutečně nejsou pro malé děti; ty by z toho musely mít noční můru ještě měsíc.
13 duchů (2001)
Nesleduju horory tak často, abych byla nějak moc zvyklá... takže jsem u televize docela vyšilovala... :-)
Doktor Živago (2002) (TV film)
Rozhodně to nebylo špatné, ale příliš jsem zvyklá na původní verzi... a ani jsem moc nevěřila oběma hlavním představitelům - tak trochu mám pocit, že jim oběma na tyhle role ještě pár let chybí
Dobrá čtvrť (2005) (seriál)
Zatím jsem to viděa jen náhodně...přesně, na ty bláboly, co dávají jinde, to je hodně dobré.
Angelika, markýza andělů (1964)
Když jsem se dívala poprvé, věděla jsem, že je to víc jak čtyřicet let starý film, ale taky, že je to legenda svého druhu (navíc jsem dřív četla knížky, takže mám možnost srovnání...jo, chybí toho tam hodně). Ať si klidně někdo říká, že je to ptákovina (což skutečně je, pokud na to není nálada), ale je to báječný prostředek na odreagování se...