Recenze (138)
Žabákova dobrodružství (1996)
Tenhle typ filmů mě sice nijak neuchvacuje, ale docela příjemná tu byla výprava a některé momenty...třeba hodiny volající "obídek!"
Za humny je drak (1982)
Přesný typ pohádky pro všechny...Jiří Císler jako král nemá chybu.
Vyšší princip (1960)
Málokdy se mi chce brečet u českýho filmu...
Ve službách papeže (1965)
Hádky papeže a Michelangela jsou naprosto úžasné.
Uctivá poklona, pane Kohn (1992) (seriál)
To je přesně typ humoru, který mi vyhovuje stoprocentně...spousta věcí u nás už koluje naprosto normálně.
Titanic (1997)
Výborný film. Jen je asi moje chyba, že romantické filmy moc nemusím, jinak bych těch hvězdiček dala asi ještě víc. Ale u některých scén jsem tu povinnou slzičku uronila... :-)
Tanečnice (1943)
Příběh celkem předvídatelný, ale z těch trošku tanečních scén je vidět, jak v té době balet fungoval.
Stvoření světa (1957)
Pokud to vidíte víckrát za sebou, tak z toho navíc vykutáte kouzelný hlášky.
Šumař na střeše (1971)
Tak tohle je film, který nemá po stránce hudební ani herecké žádnou chybičku. Jenom poznámka: hudbu napsal Jerry Bock.
Sestra v akci (1992)
Příjemně oddechový film, ale i když byl zaměřený spíše na Whoopi Goldberg, spíš mě pobavila Maggie Smith jako matka představená.