Recenze (138)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Na začátku jsem vůbec nevěděla, co čekat...snad nejvíc mě dostala ta scéna s Figarovou svatbou; jinak celý film neměl chybu a to jsem ho viděla pouze na počítači a ne v kině.
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Moc se mi tu líbilo hlavně spojení Costnera a Freemana...Alana Rickmana tu už chválilo tolik lidí, že se prostě jen připojím. Hláška "A zruším Vánoce!" se u nás doma používá už pár let.
Dějiny filmu v Popielawách (1998)
Taková zajímavě zadumaná atmosféra...Jana Jakuba Kolského nepřehlédnete.
Černí baroni (1992)
Film sám o sobě nemá chybu, jen si to neplést s realitou...
Brigadoon (1954)
Další z téhle kategorie filmů, na které nedám dopustit. A neškodilo by občas ho zopakovat v TV.
Krásná pokojská (2002)
Záleží na tom, co kdo od filmu čeká...zkuste někdy nečekat nic a budete relativně mile překvapeni. Uznávám, není to nic nového, ale zase mi přijde, že na tomhle poli se ani nic nového vymyslet nedá.
Stopaři smrti (1973)
Nevěděla jsem, co od toho čekat, ale opravdu mě zaujal R. Harris - oproti některým dalším jeho filmům bylo tohle výborné a hlavně zvláštní. Tenhle herecký výraz jsem u něj ještě neviděla.
Love Story (1970)
Přiznám se, že jsem to nejdřív chtěla vidět jen kvůli hudbě, ta vážně nemá chybu...film sám o sobě není vůbec špatný, takové pohlazení.
Vojna a mír (1956)
Není to špatný film - taková ta typická americká freska, je výborně obsazený, ale postrádala jsem v něm takovou typickou ruskou atmosféru, kterou prý má ona druhá ruská verze, která v televizi zatím nešla...
Bohové musí být šílení (1980)
takové docela příjemné a hlavně na to mám pár celkem svérázných vzpomínek.