Recenze (1 688)
Druhý muž (2008)
Slabsi soudek... nic, o cem by jeden psal domu...
Masakr na svatého Valentýna (1967)
Na me uz prilis docudrama, ale rozhodne hezky na pohled. Vetsi odtazitost od reality by ale asi nebyla na skodu...
Sin Nombre (2009)
Nic pro citlivou dusi, paradni pro studium existence Mary Salvatruchy.
Hudson Hawk (1991)
Uplne jsem zapomnel, jaky to je pasmo. Ale i pres ty tri Razzie nostalgie pracuje jako diva :)
100 dní v Palermu (1984)
Malo vrcholu, ale rozhodne s atmosferou. Lino Ventura respekt.
Jen Bůh odpouští (2013)
Ty obrazy jsou porad stejne hezky, jen to s nima proste prehani a na vsechno ostatni kasle a ze vseho nejvic na dej. Stejne jako u Valhalla Rising i Driveu. U me dobry, jen tech 90 minut neni vubec kratkejch.. P.S: - Cim vic mi to lezi hlave, tim vic to rezonuje. Zajimavy.
Prosíme přetočte (2008)
Velka pocta filmu, myslenkove hutna a mocna, zpracovanim ale nevyrazna, az tuctova.
Zelený sršeň (2011)
Scenar tupej, ale celkove jsme si s tou spektakularitou proste sedli. A Seth Rogen super...
Vzpomínky (2011) (seriál)
Ehm... ona je fakt k sezrani :) Jinak teda tezkej prumer.
Andělé slunce (2006)
Silny ve sdeleni, ale ta forma je dost slaba. Az telenovelovita...