Recenze (23)
Projekt X (2012)
this party....i like it...ANOTHER !
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
dafuq did i just watch
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
za posledných par rokov určite najlepšia komédia dlho som sa tak v kine nezasmial. Stifler proste válí
Pokémon (1997) (seriál)
dodnes mam na chladničke nalepeného charizarda a vždy ked sa nanho pozriem pomyslím si: ach that time of my chilhood. kultovka tento serial kto nezažil nepochopý 5*
Poslední legie (2007)
najväčšie filmové sklamanie roka 07
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
BUUUURRRRN !!!!
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
vdaka tomuto filmu som sa začal zaujímať o filmy
Obchodník se smrtí (2005)
bezkonkurenčne najlepší Cageov film vo mne zanechal hlbokú stopu Yuri is my hero
Avatar (2009)
na svoj prvý 3D zážitok som si asi nemohol vybrať lepší film :) masakrálne efekty len škoda tá hudba mohla byt originálnejšia a nie len upravený soundtrack z titanicu
Predátor (1987)
tá atmosféra, tá hudba aj po toľkých rokoch ma dostane zas a znova a znova a znova kto nevidel môže lutovať