Recenze (210)
Hvězdná pěchota 2: Hrdinové Federace (2004)
Proti jednicce vazne hruza. Kdyz jsem byla ve 3/4 filmu, tak jsem mela v planu dat "odpad!", ale pak diky (doslova) par peknym hlaskam a scenam davam 1 *. Pro me to byla ztrata casu...
Jeho fotr, to je lotr! (2004)
Rozhodne lepsi nez prvni dil, vyborne jsem se bavila, kdykoli bych na to jukla znova =) sice misty trapny, ale tak co, to k tomu patri =)))
Kill Bill 2 (2004)
Jednicka je sama krev, tohle je samej dialog, ale tak naprosto neschopnej a nudnej...ach hruza... Marne jsem doufala, ze dvojka vylepsi jednicku, marne =/ zrejme QT nikdy nepochopim, no a radej se o to nebudu ani pokouset...
Mistři (2004)
Naprosto uchvatnej film, ktery me z tvorby posledni doby asi oslovil nejvice. Ta intimita a male zvraty v deti jsou sice jakoby nepodstatne, ale prece jen tak zlomove, az mi z toho obcas bylo smutno. Ale na druhou stranu jsem chvilema byla jenom prikovana do sedacky a zirala na ty skvele herecke vykony... muzu jen doporucit! (a - pred Turinem/ a po Turinu, by to mohlo byt zase aktualni =) ) A proto vsici chlastejme, at vidime brankare =D
Moje sestra vlkodlak 3 (2004)
Rikejte mi barbare, ale pribeh to melo chabej, horor (az na jedno leknuti) to nebyl zadnej, bylo to chaby proste... =/
Někdo to rád blond (2004)
Videla jsem asi 15minut, pak jsem to vypla, to se vazne nedalo =( je mi lito.. a nedalo se to ani jako film, kterej bezi nekdy po pulnoci =/ vazne tragedie =/
Ohnivý oceán (2004)
Nekomu muze prijit film misty nudny, ale abych pravdu rekla, ja jsem ani na chvilicku se neodpoutala od platna. Pri jinych filmech sem tam neco prohodim se kamaradem, ale pri tomhle filmu me komentare meho souseda vylozene rusily. Zapusobila na mne hlavne jedna z poslednich casti filmu a naprosto skvely Hidalgo. Ten kun ma dokonalej kukuc a uz jenom kvuli nemu bych na to sla klidne znova. Zaroven spoustu zaberu a celkove kameru bych hodnotila kladne a Viggo? To je jen tresnicka na dortu... =)
Příběh žraloka (2004)
Nejhorsi z kreslenek =((( Fakt jsem se u toho nebavila, spis naopak jsem se nudila, zboznuju kresleny filmy a o to vic me to mrzelo =/ a to ze se animaci podobali svym daberum to rozhodne nevylepsovalo =/ Uznejte ze ryba a la Will je fakt odporna...
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Me by akorat zajimalo jak se k tomuhle mohl propujcit Jan Kacer...sice tam byl akorat prvni dil (mozna 2) a pak porad v komatu, ale stejne... =( (edit. hodnoceno po par prvnich dilech), ted zjistuji, ze je to nekonecna slatanina, horsi nez telenovela, nedobrovolne jsem totiz shledla jeden dilek =/
Shrek 2 (2004)
Mnohem lepsi nez jednicka. U tohohle sem se bavila celou dobu a misty smichy brecela. Naprosto posledni scena nema chybu, a "fesak" Shrek je taky sila =) Banderas nema chybu...v posledni dobe nejlepsi kino film =)