Recenze (210)
Bídníci (1998)
Nejlepsi zpracovani Bidniku co do stranky herecke =) moc pekny =)
Blafuj jako Beckham (2002)
prijemny filmecek na pokoukani =) odpocinkovy, ale diky indicke mensine i zajimavy pohled do tehle konsin a zachyceni jejich mentality...a stejne je nejlepsi matka Keiry ;)
Bláznivý příběh Robina Hooda (1993)
Moje nejoblibenejsi parodie, kde se smeju temer od zacatku do konce...zboznuju Robina Hooda a tahle parodie je nezapomenutelna... "Budeme foxovat!" ;)
Blázni ze stadiónu (1972)
tenhle film fakt muzu =) jenaprosto vybornej, ztrestenej a ujetej, ale je to presne to, co nenarocne pobavi =)))
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Všechno všudy jsem se zasmála jednou =/ a to je pro komedii sakra málo =( (pravda, dvakrát jsem si říkala jesi je to ještě vůbec možný, ale to mne moc nepobavilo =/)
Canterburské povídky (1972)
Pasolinimu jsem nikdy nepřišla na chuť, je mi líto...a než drama mi to spíš přišlo jako komedie. Obzvlášť ta poslední povídka =)) člověk to nesmí brát moc vážně a možná se to dá se zdravým rozumem přežit ;) Poté, co jsem viděla Saló jsem čekala něco mnohem horšího =)
Constantine (2005)
Jo, takhle Keana muzu a tenhle film taky. Je tu vybornej a Satan je cool a cela tahle scena me hodne bavi ;)
Copak je to za vojáka... (1987)
Koubááá!!!! Kdo neviděl tuhle parádní komedii, jako kdyby v naší společnosti nebyl, hlášky citujeme furt a nikdo mi nevymluví, že z celého filmu je stejně nejlepší bojová slepice ;)
Čtyři sluhové a čtyři mušketýři (1974)
Muj nejoblibenejsi film od nich =)) smala sem se celou dobu filmu =)) nemuzu si pomoct, je to skvely ;)
Čtyři sluhové a kardinál (1974)
ne tak vtipny jako prvni cast, ale stale pobavi a nenudi =) (i kdyz ti dva komentujici to vidi jinak =)) ) my meli dlouha leta nahranou jenom cast 1., a tak teprve po letech jsem videla dvojku. Nebyla jsem z toho nadsena stejne jako z jednicky, ale porad me bavili ;) uz jen tim jak je to cely ztresteny =)) a o to slo =) nebo snad ne?! =))