Recenze (210)
Ztraceni (2004) (seriál)
Je spousta lidi, ktere to zrejme velice zaujalo, bohuzel, nesdilim jejich nazor, serial je mozna naprumerny symbolikou a propracovansti, ale ja se u tech dilu nudim...je mi lito =/ Po tom, co jsem o serialu cetla a jake nadsene ovace jsem slysela jsem cekala asi trochu vic...ais jako kdyz bych se tesila na Bergmana a dostala Scotta...je to dobre, ale ocekavala jsem jeste neco lepsiho =)
Ztraceni ve vesmíru (1998)
Hruza...mozna by to dostalo i 2*, kdyby se tam nesetkal ten malej kluk sam se sebou v dospelosti.Vzhledem k tomu "nekde jinde" byla vyslovena teorie, ze se clovek sam se sebou nemuze potkat, jinak se zhrouti vesmir...a taj sou v klidu oba...to me na celym filmu asi nejvic zere...
Žádné boží zprávy (2001)
hrozne zajimavej filmecek, ze kteryho mi bohuzel moc nezbylo v pameti... za prvni dojem hvezdy 4, ale nepamatuju si temer nic => hvezdy 3...
Želví nindžové III (1993)
Jsem asi divna, ale me se to libilo vic nez jednicka i dvojka =) nevim proc, mam proste pro tenhle dil slabost =) ale pravda, ze jsem na to koukala tak pred 8 lety =) tenkrat to ale stalo za to =))
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
zajimalo by me, jestli se najde nekdo, kdo nevidel spon jeden dil tohohle serialu =) BTW ten hafan byl best ;)
Žena za pultem (1977) (seriál)
at proti tomu broji jak chce kdo chce, prece jenom je to klasika =)) kazdej to zna a kazdej se na tim pousmal (pouvysmal ;) ) svym zpusobem a s velkym nadhledem se na to koukat dalo...byly horsi serialy =)))
Život je krásný (1997)
Dá se tomuhle filmu dát méně hvězd?! Film je na první pohled více než strhující a pohltí vás chtě nechtě. Filmy z války nemám ráda, ale tenhle...to je opravdu něco!
Život na zámku (1995) (seriál)
Pri premierovem vysilani to byl nejoblibenejsi serial te doby =)) T. Töpfer je naprosto uzasny, jako vzdy a i ten pribeh mel hlavu a patu... vcelku =)
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Bezpochyby nejlepsi Asterix! Je to vtipne, ma to spad a clovek to muze videt 20x a stale se smeje... kdyby mel prezit do budoucna jen jeden jedinej Asterix, primlouvala bych se pro Dvanact ukolu... =)
21 gramů (2003)
Vsichni to tu vychvaluji, ale ja u toho v kine malem usnula...bylo to dlouhy, prislo mi to stale stejny, dalo se cekat, co se stane a proste to byly opravdu 2 umorne hodiny, ale zase ty dve hvezdy si to zaslouzi, kdyz si tak vezmu, cemu davam 1... =)