Poslední recenze (9)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
A to jsem si naivně myslela, že po Městečku Twin Peaks mě už nic nevyvede z míry. Co to sakra bylo??? V počtu vražd by "murder house" mohl směle konkurovat Midsummeru, jestli by ho dokonce nepředčil, efekty boží, strhující děj a pro mě rozhodně nepředvídatelný. Čtyři hvězdy plus jedna navíc za znělku - zvuky pekla?
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Jelikož jsem do kina na tento film šla jen jako doprovod, nečekala jsem nic moc. Nakonec jsem čuměla s hubou dokořán, chvílema vytlemená, chvíle málem se slzami v očích a po celou dobu napnutá jak kšandy:) Bez efektů a brilantní hudby by to možná nebylo tak úplně vončo, ale pět hvězd si to ode mě zaslouží tak jako tak;)
Pomáda (1978)
No retro milujuuuu ovšem:)) Je fakt, že příběh má Pomáda vcelku předvídatelný ale tvůrci taky nikde neslibovali intelektuální a přemýšlivou podívanou, žeáno, takže na odpočinutí je Pomáda dokonalá:) Olivia je jako Sandy so sweet no a Travolta... pořád stejný slizoun, ale úžasný:D Při scéně s písní You are the one that i want se vždycky směju, jak je Sandy zmatená, než típne to cígo:D