Recenze (225)
Zvědavost (2011) (seriál)
První část, ve které astrofyzik Hawking vysvětluje, jak mohl Vesmír „se stvořit“ bez Boha, je nejlepší z celé série, více mě však zajímá ten mayský kalendář. A vás? ❌
Život na jiné planetě (2005) (TV film)
Vysoce se mi líbila dějová linie na Darwin IV., kde mi jenom vadily vstupy vědců. Kdyby tam nebyly vecpány, bylo by to lepší. A pak je tu ještě problém, že animátoři mohli odvést větší práci, a taky mohlo být z děje ubráno 50 minut. :) ✔
2012: Science or Superstition (2009)
Téměř výborný dokument na téma 2012; potěšila mě účast (egyptologa) Roberta Bauvala. :) ✔
24 hodin: Dnes neumírej (2014) (seriál)
Vzhledem k tomu, že se mi značně nelíbila osmá série, jsem rád, že tvůrci se vrátili ke kořenům seriálu (první série). Někdo by sice mohl říct, že válka proti teroristům, je nudná (každej už ví, že s teroristy se nebojuje, ale, že se s nima uzavírají dohody), ovšem nyní je to pojato i s odkazy na WikiLeaks, nebo 2. světovou (viz útok na Londýn). A celkově je to na hraně, a nelze říct, jestli zlejší jsou USA, nebo jimi vytvořená Al-CIAida (což je záměr vyvolat v ovčanstvu zmatení, aby akceptovalo daný směr myšlení). ✔
7500 (2014)
Absolutně téměř geniální film (a lepší než Koherence), s paralelou na ztracený let MH 370 (ztracený letos v březnu). Na mém webu pro ty, které to zajímá, mám článek o ztraceném MH 370, a sestřeleném MH 17 zde. Podle mého názoru je tento film rozhodně jasný důkaz sionistického plánu, co se týče MH 370/MH 17. :) ✔