Recenze (74)
Milda (2017)
Zmrd jeden, buď ho hned po revoluci, jako spousty dalších (namátkou Bilak, Vaš, Štěpán, Polednová atd...), měli pověsit, nebo na doživotí strčit do ajnclíku, si dožívá ve vile jako spokojený důchodce a dožívá se téměř stovky.Dokumentárně celkem O.K., ale je mi z toho tak fyzicky zle, že ani nevím, jak hodnotit...
Luxus na talíři (2016) (pořad)
naprosto dokonalá Česká soda v kuchyni
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
5 hlavne za emzaka v nemecke uniforme :D
Komorník (2013)
Látka, která je dosti zajímavá ke zpracování, jenže trpí...že je příliš americky zpracovaná. Všechno je super, všechno idylicky směřuje k prvnímu černému prezidentovi, všechno ostatní jsou jen přechodné omyly, které všichni nakonec napraví. Je to hezky natočená, plochá pohádka se standardně dobrým Whitakerem. Hlubší sondu nebo ukázku problému mezirasového soužití v dějinách USA bych tam nehledal. Jak už výše někdo napsal, na základní škole by se to v rámci výuky promítat mělo. Tož tak.
Jack a Jill (2011)
Tak, buď Al Pacino začíná být senilní, nebo nemá prachy, nebo si dal, když četl scénář, něco mooooc dobrýho. Sandlerovky obecně nějak moc nemusím, najdou se však výjimky a tohle je, bouhžel, jedna z těch negativních. Směrem do SRAČEK!!!!
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Já snad ani jinak nemůžu :) Mortal se paříval o sto šest, v půjčovně jsem si ho vzal tak 5x t to byl tak rok 1997 by oko:) od té doby jsem to neviděl a ani nechci, Nebudu si kazit dětství :)))
Možná přijde i kouzelník (1982) (pořad)
a tu pětku jen kvůli Wimmerovi a Černochovi :)
Kouř (1990)
Ale já tady nejsem sáááám, já tady tak chlastám.,......
Jako jed (1985)
Bezútěšné, hořké ale dobře natočené. Neherec Svěrák mi do role inženýra, co prožívá krizi, srednul doslova jak prdel na hrnec. Co se stalo s Olmerem? Vždyť své řemeslo celkem ovládal...
Věrný pes Čiko (1987)
Daleko lepší, než americký remake. Nejvíc člověka ale dostane, když se dozví, že je to podlůe skutečné události-ten pes opravdu čekal na svého mrtvého pána přes 10 let....