Recenze (310)
Já, robot (2004)
Pro mě tedy překvapení roku, film je nabitý akcí a člověk se nenudí.
Vesnice (2004)
K tomuto filmu určitě nepřistupovat jako k hororu, i když je tak bohužel nejen díky traileru prezentován. Konec a víceméně celá myšlenka je ale docela originální a celkové zpracování až na pár detailů taky.
Vybíjená (2004)
Komedie, která u mě neměla slabšího místa...Ben Stiller ve své nejlepší roli tohoto roku. Jediný co si mohli autoři odpustit byla scéna po titulkách.
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
Francouzský snímek s přemírou krve a brutality avšak velmi dobrým zpracováním a atmosférou která chytí a nepustí. Škoda kratší minutáže a slabšího konce takže spíš 5-.
24 hodin (2001) (seriál)
Seriál, který chytí a nepustí.
Smallville (2001) (seriál)
Výborný seriál s vynikajicím hudebním doprovodem, povedeným scénářem, kde akce není na prvním místě, bez shlédnutí všech dílů, to určitě není to pravé, ale jako celek podařené. Bohužel od 4. série seriál značně upadá... /// 1. série - 85%, 2. série - 80%, 3. série - 75% 4. série - 70%, 5. série - 60%
Spiderman (2003) (seriál)
Překvapivě velmi povedený seriál, výborně animované pohyby a efekty.
Noc v Roxbury (1998)
Nemuzu si pomoct ale fakt sem se celou dobu bavil + vybornej soundtrack, proste ****
Vítejte v džungli (2003)
Prekvapive povedeny mix akcni komedie s The Rockem (u neho bych urcite necekal film u kteryho se clovek bude bavit :)
X-Men 2 (2003)
O dve tridy lepsi nez jednicka, Uvdime jak dopadne treti dil