Recenze (21)
MOST! (2019) (seriál)
Kdo to kdy mohl tušit, že se z Mostu stane fenomén a v podstatě rozdělí národ. Díky všem zúčastněným za neopakovatelný zážitek. Navždy MOST!
Lynč (2018) (seriál)
Tvářilo se to z počátku lépe, než to ve finále dopadlo. Námět dobrý, ale zpracování zbytečně zdlouhavé, komplikované a chování některých postav absolutně nelogické. Škoda škoda.
Dabing Street (2018) (seriál)
Vkládal jsem do toho větší naděje, ale ve 12 dilech je tak 5 top scén ( Bartoška na pohřbu, dabing Kohutove, scéna s Preissem, detaily sexu, telefon ohledně ceny a pár menších) jinak je to průměr. Škoda škoda....
Sherlock - Reichenbašský pád (2012) (epizoda)
Impozantní, neskutečné, famózní a dokonalé.
První den zbytku tvýho života (2008)
Takovych poctivych 3,5*
Gulp (2001)
Nůůůůůdaaaa !!!
Svolení (2004)
Výborné, vtipné a trefné...
OUTsideři (2014)
První polovina filmu naprosto výborná, poté tempo trošku upadlo. Jako komplet ale skvělý film a ne moc skvělých poruchách.
Modelky s.r.o. (2014)
Snaha byla, ale zbytecna ztrata skoro 2 hodin zivota.
Umučení Krista (2004)
Tezko hodnotit. Nebyl to hezky pohled.