Recenze (294)
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
uvěřitelné, nikterak nepředramatizované, nemám skoro co vyčíst. 72%
Manéž Bolka Polívky (1987) (pořad)
humor- trapnost. 85-50%
Branky, body, vteřiny (1956) (pořad)
Profesionál humorná kvalita. 78%
Van Helsing (2004)
Slušná fiktivní akce ikonických postav 65%
Jurský park 3 (2001)
občasné slabčí chvilky připomínající nějaký trhak megakrokodil vs supržralok, ale jinak má velmi dobrý spád a nenudí 75%.
Strážci Galaxie (2014)
Hluchá místa přecpaná vtipem, komiksove i příběhem hutné, 75%
Dragon Ball Z: Kami to Kami (2013)
Přijemný recap a některé mírně božské scény navíc.72%
Malý pitaval z velkého města (1982) (seriál)
Slušná socialistická kriminálka 73%
Homolka a tobolka (1972)
Vtipné mometíky jednoho zájezdu rozštěpačné rodinky 76%
Hogo fogo Homolka (1970)
Občasné nezapomenutelné hlášky a momenty ve venkovním prostředí 78%