Recenze (294)
Šestý smysl (1999)
legendární zaostavájíci za pověstí, jisté nedostatky( rok je dlouhá doba, jak může používat věci) průměrných dobrých 76%
Slzy slunce (2003)
rozhodně zasluhujíci 70% díky poselstvý a pravdivosti místní domorodé situace, i když filmově trochu slabé. 73%
Putování s dinosaury - Balada o Alosaurovi (2000) (TV film)
hodně dojemné dílo i hudební doprovod
Putování s dinosaury (1999) (seriál)
byl první a je najepčí 92%
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Mimořádné pozemské dílo 100%.
Zelená míle (1999)
občané prfky fatasmagorie 82%
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Skvělé vtipně drsné lidsky nedokonalostní dílečko 96%
Rambo: První krev (1982)
uctihodný psychologický snímek 82%
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Kultovní prvky, občasné nedokonalosti 85%
Rob Roy (1995)
menší krásný bystrý bříbeh o hrdinství v krásné prostředí vlasti. 83% fan 91%