Recenze (45)
Signál (2012)
Film nic moc, nezaujal mě. Nejvíc z celého filmu se mi líbila písnička.
O Popelákovi (1986) (TV film)
Velmi podobné Popelce. Ale i přesto patří tato pohádka mezi moje oblíbené a vždy se na ni ráda podívám.
Let's Dance All In (2014)
Film hodnotím jako průměr....dalo se na to dívat, ale žádné neočekávané situace. Konkurz, soutěž - souboj s nepřítelem a "nečekané" vítězství.
Leningrad (2009)
Velice pěkný, i když smutný film, při kterém se každý zamyslí, jakou hrůzu zažívali lidé v Leningradu za války.
V peřině (2011)
Nesmysl, na který se nedalo dodívat do konce!
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Konečně po dlouhé době nová česká pohádka, která se mi líbila. Nechápu tak nízké hodnocení.
Maryša (2010) (divadelní záznam)
Zhlédnuto včera ve zlínském divadle a bylo to nejlepší divadelní představení, co jsem kdy viděla. Petra Hřebíčková zahrála Maryšu opravdu úžasně a cenu Thálie si určitě zaslouží.
Česko hledá SuperStar (2004) (pořad)
3 hvězdičky dávám jenom kvůli první řadě, vždycky jsem se těšila na každý díl. Aneta Langerová to dotáhla nejdál a i když ji neposlouchám, tak myslím, že to je dobrá zpěvačka a výhru jsem jí tehdy moc přála. Další řady byly už horší a horší...
Ti druzí (2001)
Žádný krvák, ale musím říct, že je to nejlepší horor, co jsem v poslední době viděla. Ten konec mi naprosto vyrazil dech.
Pevnost Boyard (1998) (pořad)
Zajímavý soutěžní pořad, na který se teď každý večer těším, ale ten český dabing katastrofa. Někdy přemýšlím, jestli fakt nevypnout zvuk :D Radši bych to nechala v originále a přidala k tomu titulky...