Poslední recenze (4)
Avengers (2012)
Najlepšia Marvelovka a komixovka akú som doposiaľ videl. A bežte všetci do kelu čo píšete niečo o nudných dialógoch. Prečítajte si nejaký komix tiež to nie je len akcia ale dôležitá je sila príbehu a charakterov. Vychutnal som si každú sekundu filmu a s radosťou pôjdem do kina ešte raz. Pán Whedon ďakujem za filmový zážitok. 5* 100%
Ghost Rider 2 (2011)
Uz od precitania prveho spidermana v roku 93 som sa stal velkym fanusikom MARVELcomix a vsetkych jeho hrdinov. Vsetky filmy doteraz natocene mali pre mna ked uz nie kvalitnu, tak minimalne nostalgicko citovu hodnotu. To je po zhliadnuti Ghost ridera 2 minulost. Kdo chce zacat nenavidiet tento filmovy zaner tak to urcite bezte pozret. Jeden z najhorsich filmov ktore som kedy videl! Este nikdy sa mi nestalo ze som si v kine zelal koniec filmu. Klobuk dole pred tvorcami, len tak dalej..... Dufam ze Avengers opat nasadia latku tohoto zanru ovela vyssie.
Náhradníci (2009)
Prikláňam sa k predchádzajúcim názorom, takže nebudem opakovať čo už bolo napísané, ale tretiu hviezdu dávam za myšlienku tohto filmu, ktorá je fakt na zamyslenie. Pokiaľ Vás baví sci-fi o budúcnosti nášho druhu :) treba vidieť. Willis nesklamal.