Recenze (60)
Jurský svět (2015)
neskutečně zbytečně ztracený čas nad touhle nenázvuhodnou chujovionou .....je mi líto ale tohle je fakt šit kterej vubec neměl vzniknout ;) .....asi poslední snímek co tu komentuju z csfd se stala stoka první třídy a už moc nemá smysl tu něco komentovat =D
Stmívání (2008)
gay vampire ...ale tak za snahu 1* =D
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
kdo tohle neviděl neví o drogách vubec nic =D
Ve stínu (2012)
všeobecně nemusim tenhle tip filmů a noir vubec ..ale tenhle kousek mě překvapil svojí snahou ukázat realitu ...nicméně to beru jako, po dlouhé době opět jeden z českých filmů na který se dá koukat ... 4****
Osamělý jezdec (2013)
čekal sem na "pořádný" western ...dostal sem jen výsměch - závěrečná přestřelku z vlaku do vlaku - z toho mi bylo trapně celkově zklamání 3*** žádná velkolepost se nekonala ani v hereckých výkonech.
Nevědomí (2013)
zklamání ... těšil sem se na další Cruisovu pecku ale nák to nevyšlo ... zajímavá myšlenka, velký potenciál, vizuální orgie ... tim bych ale asi tak skončil...
Tropická bouře (2008)
za tohle mě Downeymu přistát oskar herec VR.... krom toho Tom Cruise by se taky neměl zapomínat. myslím že komedie to je jak má být !
Hunger Games (2012)
....nemužu uvěřit že na tohle lidi choděj do kina....
Nespoutaný Django (2012)
Úspěch! když sem se přes 2 a půl h. bavil zakončení bylo trochu slabší než úvod ...jako u předchozího Tarantinova filmu Waltz opět překonává sám sebe + geniální ku-klux-klan scéna =D =D není téměř co vytknout, až asi na jedno či 2 místa absolutně nehodícího se soundtacku... jinak výborná spolupráce Luise Bacalova a Morriconeho se nezapře... jednoznačně doporučuju
Super 8 (2011)
zajímavé ...zajímavé film u závěrečných titulků, film který jakože točili děti mi přišel zábavnější než celý super 8...