Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
v žebříčku oblíbenosti i nejlepších filmů pro mě bude vždy na stupních vítězů ... a myslim že tu mluvim za sbsolutní většinu filmovejch fainšmekrů...
Big Lebowski (1998)
Nejlepší Coenovskej snímek není potřeba tady o tom básnit je to filmová špička a Jeff Bridges si tímto u mě získal doživotní hlas a přízeň.
Tenkrát na Západě (1968)
Ta atmosféra! Ta hudba! Ten pocit! NEPŘEKONANEJ WESTERN a myslim že do budoucna ani nehrozí jeho překonání tohle není film tohle je NADfilm (z USA westernů)... jediný kinematografický dílo co ze mě za mlada dokázalo vymáčknout slzu... Asi to bude tim źe se natáčelo podle hudby. Velkej dík ode mně pro S. Leoneho a E. Morriconeho
Forrest Gump (1994)
Po přečtení spalte (2008)
prostě geniální...
Zelená míle (1999)
Sedm statečných (1960)
Minority Report (2002)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
kdo tohle neviděl neví o drogách vubec nic =D
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Velká škoda že musim hodnotit film a ne knihu, on totiž není ani z poloviny tak dobrej jako pětidílná sága hitchhikera. Takže jestli chce někdo zažít opravdu kvalitní humor čtěte NEkoukejte ... ;-)