Recenze (60)
Insidious (2010)
HODNE slusna strachova zalezitost. Je tu ohromne mnoztvo co filmu vytknut, no vo finale som sa bal ako uz davno nie a ak to bol ucel (predpokladam), tak sa to podarilo.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Za detsko-romantickym pribehom je to hlavne pribeh o dospievani, rozhodnosti, odvahe mat a vyjadrenit svoj nazor. Viem si ho predstavot ako lietmotiv niekeho manazerskeho kurzu asertivity. Velmi nevinne podane a preto sa tak lahko dostane divakovi pod kozu. "Nemusis mat pravdu, ale hlavne mas na vec svoj nazor a vies ho povedat".
Stůj při mně (1986)
Davam 5 z 5, pretoze viac ako o lese a mrtvole je to o "casnikoch", ktory prechadzaju nasimy zivotmi. Ked mas po tridsiatke a v sucanosti mas iny okruh kamaratov akych si mal na zakladke/strednej/vyske, je to film pre teba.
Oddělené světy (2008)
"Kto nejde s nami, ide proti nam!" Kedze film je natoceny podla pravdivych udalosti, verim ze inspiracia je sice skutocna no do akej miery musime ponechata na svedomi tvorcov filmu. Tendecne, ale pekne natoceny pribeh o uniku z rodiny, hladani lasky, hodnotach a nabozenstve v nas. Pacila sa mi predovsetkym rola Sary, ktora bola zahrata velmi presvedcivo a doslova jej sekla.
Mlha (2007)
Spociatku beckovy horor ktory sa pozvolne preleje az do HODNE zodpovedneho tajomnej existencnej dramy. Dajte filmu cas, nech sa "nahreje" a hlavne "Otiku, v zadnem pripade neodchadzet pred koncem, protoze konec je nejlepsi!"
127 hodin (2010)
Priroda je super, ale az sa nieco po... a si v tom mas, mas problem. Kazdopadne mas miestami na vyber, co ale tiez nemusi byt ziadna slast. Predlohu vynikajuco spracoval Mr. Boyle a opat si dal zalezat ze pribeh je putavy a film ani miestami nenudi.
Peřinbaba (1985)
Dalsia svkely kusok z dielne Jakubisko/Hapka, Pribeh jednoduchy, detsky ale putavy. Som len zvedady, ako tento film "zerie" porevolucna generacia.
Teta (1987) (seriál)
"Ja sa nemusim spravat ako dama, ja som dama!" Dalsia dnes uz Jakubiskova klasika, ktoru som ako dieta zboznoval.
Návrat do budoucnosti III (1990)
Zaver trilogie, na ktorej ma sklamal len samotny zaver poslendych niekolkych sekund, prilis a zbytocne americky.
Návrat do budoucnosti II (1989)
Zapada do seba s jednotkou a cely film udrzuje v napeti. Obdobne ako jednotku hodnotim pocitom chlapciska ktory ho videl VO FARBE a na obohranom VHS.