Recenze (60)
Stopmotion (2023)
Jak tady někteří zmiňují Švankmajera, asi ani on by to nepochopil. Kravina.
Nech svět světem (2023)
Ze začátku to bylo dobrý, začnou se dít zvláštní věci, nikdo nic neví, chvílemi to vypadá i na mimozemšťany, lidi čumí na zvěř, zvěř čumí na lidi, že prý jim něco chce říct. Neřekne, důvod čumění se nedozvíme. Vlastně se nedozvíme vůbec nic. Něco se stalo, lidi zmizeli, auta bourají, zvěř čumí, ostatní se baví a pak hledají, jednomu dementovi vypadnou zuby, druhému dementovi chybí konec oblíbeného seriálu. Nakonec asi všichni pochcípají, ale to už se ten druhý dement nedozví, protože si v bunkru, který asi náhodou najde, pustí poslední díl toho oblíbeného seriálu a je spokojený. To jediné se z filmu dozvíme. Černá kvóta splněna, duhová naštěstí ne. Jako nebylo to úplně špatné, ale ten konec to zabil.
Vymítač ďábla: Znamení víry (2023)
Hromada náboženských keců, žádná děsuplná akce a fakt ne, už mě ten pozitivní rasizmus fakt nebaví!!! Už mám fakt strach otevřít ledničku, aby na mě nevyskočil černý jogurt. Film o ničem, ztracený čas.
Stvořitel (2023)
Naprostá sci-fi pecka, po dlouhé době film, který mě nenutil čumět do mobilu a bavilo na něm naprosto všechno! Hlavně tam nebyl ani jeden! supergay v tom zasraném homoobleku a ten negr mi tam taky vůbec nevadil, naopak. Takhle to má vypadat, ne za každou cenu upozorňovat na rozdíly. Za mě prostě pecka.
The Walking Dead: Daryl Dixon (2023) (seriál)
Tak to byla hodně velká nuda, neustále jsem posouval dál.
Autosalon (2005) (pořad)
Vrtal a i ta "žena" jsou tragédi, podplacený program koncernem wv, sračka.
Fotr na tripu (2021) (pořad)
Myslel jsem, že nic horšího než Autosalon na Primě neuvidím, omyl. Tohle je opravdové peklo!
Oppenheimer (2023)
Já asi čekal něco víc než soap operu hlavní postavy, asi se snad podívám na Barbie, tam mě to nezklame,
Všechno, všude, najednou (2022)
Já se tak těšil na zajímavý film....
Bullet Train (2022)
Dlouho jsem neměl tak dobrou berušku :-) mňamka.