Recenze (754)
Expedice Altaj - Cimrman mezi jeleny (2007)
tak jsme se zasmáli a teď zase k vážné práci
Grimm (2011) (seriál)
Cílová skupina: hloupý a tlustý Američan na podpoře
Hej mistře basů (2017) (koncert)
Trojitý odpad. Ale kurva ze Židenic se evidentně dobře bavila.
Bitva o Moskvu (2016)
Kulomet maxim to kropí, až z toho skopčákům odlítávaj přilby... Vcelku podobný příběh jako u nás roku 1420 na Vítkově, kdy hrstka statečných zastavila armády železných pánů.... Na film se Rusové skládali podobně jako my v XIX. stol. na Národní divadlo.
Mlčeti zlato (2009)
Nejlepší moment: "Proč zlato nepatří kyrgyzskému lidu?" ptají se čeští neomarxističtí filmaři utahaného dělníka... a ten je slušně pošle do prdele.
Yves Saint Laurent (2014)
soft homo-porno
Hellraiser IV: Bloodline (1996)
Nevím co má s filmem společného nějaký "pekelný jezdec", ale originál název Bloodline je výstižný. Jde tu o pokrevní linii vynálezce kostky - dostaneme se do minulosti, přítomnosti i budoucnosti (na přeskáčku teda).
Queer - Hnusáci a úchylové (2017) (epizoda)
Povrchní a plytké
Richard III. (1995)
Divnej Gandalf, divnej Šejkspír, divnej film
Můj strýček Archimedes (2018) (TV film)
Veselé.